Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

objektiv

Produkter
(logga in för att koppla)
Har jag sagt det? menar jämfört?
Du antyder ju att Minoltaobjektiv av äldre modell är bättre än nya objektiv av annat slag, och då undrar jag naturligtvis vad du grundar det på, och vilka objektiv du avser Minoltaobjektiven vara bättre än. Vad är det för objektiv för "tusentals kronor" som inte är lika bra som det objektiv du jämför med? Och hur har du jämfört detta?

Du antyder ju att Minoltaobjektiv av äldre modell är bättre än nya objektiv av annat slag, och då undrar jag naturligtvis vad du grundar det på, och vilka objektiv du avser Minoltaobjektiven vara bättre än. Vad är det för objektiv för "tusentals kronor" som inte är lika bra som det objektiv du jämför med? Och hur har du jämfört detta?

Du får nog försöka acceptera det jag skrivit i stället för din omtolkade samt intolkade version...

Mvh
Tobbe..

Du får nog försöka acceptera det jag skrivit i stället för din omtolkade samt intolkade version...
Snygg undanflykt, en nackdel med att skriva är dock att texten finns kvar att gå igenom.

"Varför betala tusentals kr" För vad?

"om man kan få en optik som ger denna bildkvalitet" Vilken optik pratar du om nu?

hehe.. Roligt detta..
Men tyvärr min vän..Du får även du acceptera det jag skrev...Omtolkade Intolkanden du gör får du ju givet inga svar på du heller...

Mvh
Tobbe.

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto