martinot
Aktiv medlem
Tack! Vi kämpar på. Det var många ställen att fixa med vid uppgraderingen och finpustningen i forumet är tidsödande så första lanseringen var mer en funktionell grund. Nu har vi hunnit jobba igenom och fått en känsla av vad som behövs/blir bra. Och jag håller med, först nu känns det tajt och tydligt. Tack för att ni står ut!
Gillar uppgraderingen i stort, och tycker det verkligen var på tiden (både funktionellt och formgivningsmässigt). Dock så var det emellan varven en rätt så "rough ride" om man skall våga vara lite kritisk, och som kanske hade kunnats undvikas med lite testning och planering (risken finns att man tappar besökare och deltagare när saker strular - iaf kortsiktigt).
Tips till nästa större uppgradering av användargränssnittet är bla detta; gör som tex DPR har just nu; men en knapp/omkopplare längst upp på sidan där man kan välja nuvarande design, eller att vara med att testa den nya. Har själv gått över till den nya, men då vet jag att jag lätt kan gå tillbaka till den gamla fungerande om det strular för mycket.
Totalt sätt så uppskattas dock uppgraderingen och jobbet ni lagt ner på den! Blev väldigt bra - till slut. Gott jobbat!