Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
nytt minneskort
- Trådstartare Tekla_
- Start datum
prylnissen
Aktiv medlem
Hej,
vad jag kan se, har kameran enbart plats för Compact Flash-kort, så du får isf skaffa en CF-SD-adapter för en billig penning. Det som kanske blir lite trist, kan vara om-utifall-att ditt nuvarande SD-kort är av en långsammare typ.
Då kan det kännas seeegt vid flerbildstagning, och möjligen oxo vid urtankning!
Mvh,
/prylnisse
vad jag kan se, har kameran enbart plats för Compact Flash-kort, så du får isf skaffa en CF-SD-adapter för en billig penning. Det som kanske blir lite trist, kan vara om-utifall-att ditt nuvarande SD-kort är av en långsammare typ.
Då kan det kännas seeegt vid flerbildstagning, och möjligen oxo vid urtankning!
Mvh,
/prylnisse
Zebulah
Aktiv medlem
Köpte en CF-SD adapter för att använda till min A200 eftersom jag hade två SD-kort liggande från en IPAQ. Till en början fungerade det bra men efter ett tag slutade korten att fungera i kameran trots att de fungerade i IPAQ'n. Kan eventuelt bero på att korten var ungefär 4 år gamla så det kanske fungerar bättre med nyare SD-kort.
philip svensson
Aktiv medlem
hastighet
har en följdfråga här... påverkar en adapter hastigheten på kortet? blir ett sd kort slöare om jag sätter in det i en CF adapter alltså?
har en följdfråga här... påverkar en adapter hastigheten på kortet? blir ett sd kort slöare om jag sätter in det i en CF adapter alltså?
philip svensson
Aktiv medlem
en till sak
hur är det med kompatibliteten på de där twinmos korten? fungerar det på KM 5d? är det några kort som inte passar till 5d an?
//MVH Philip
hur är det med kompatibliteten på de där twinmos korten? fungerar det på KM 5d? är det några kort som inte passar till 5d an?
//MVH Philip
8000i
Aktiv medlem
Alla passar, men några av Kingstons kort fungerar dåligt (långsamt). Kolla www.dyxum.com för tester.