Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nybörjarkurs i foto (favorit i repris)

Produkter
(logga in för att koppla)
Bra kurs!

Tack Olle för en bra kurs med en massa "aha-upplevelser". Pusselbitarna faller på plats lite i taget allt eftersom jag får smälta all kunskap som du delade med dig av. Nu är det bara att träna, träna och träna..*ler*..

Jag ser fram emot del 2 av kursen! Vad ska vi ha med oss då? Samma som till kursen idag?

/nonno
 
Var kursen bra?

Blev ni sugna på fler kurser?

Nästa kurs är tänkt att bli en kurs i grundläggande mörkrumsteknik. Förhoppningsvis kan den tänkas att gå i början på december.

Det verkar vara större intresse för kursen "Fototeknik 2D". Hur många är det som inte har fått plats den 20 november. Maila mig på:
[email protected]

Har ni synpunkter på söndagens kurs så tveka inte att maila Olle. Feed back är alltid bra.

/Per (som sprang mellan studiobygge och fotokurs)
 
Jag måste få tacka för en kanonbra kurs. Jag fick ut jättemycket av den och en hel del saker klarnade i huvudet för mig. Jag skulle mer än gärna gå fler kurser men eftersom jag bor upp i Västernorrland så kommer jag troligtvis inte ha råd att åka ner på någon fler.

Men jag hoppas att jag i framtiden kommer att få möjlighet att gå någon fler kurs. Tills dess så får jag njuta av all kunskap som förmedlas via Fotosidan.

Mvh
Cecilia
 
Fotokurs del 2 Digitalt 20/11

Hej Per och Olle!

Jag letar febrilt efter klockslag för när kursen 20/11 är slut - måste boka tågbiljett för en längre resa från Sthlm och vidare. Jag vet att vi börjar kl 14.00 men när slutar vi? Hittar inte riktigt någon sådan tidsangivelse i något av inläggen.

Hoppas på ett snabbt svar.

Hälsningar
nonno
 
Re: Fotokurs del 2 Digitalt 20/11

http://www.fotosidan.se/events/book.htm?event=66

17.00

mvh

Charlott


nonno skrev:
Hej Per och Olle!

Jag letar febrilt efter klockslag för när kursen 20/11 är slut - måste boka tågbiljett för en längre resa från Sthlm och vidare. Jag vet att vi börjar kl 14.00 men när slutar vi? Hittar inte riktigt någon sådan tidsangivelse i något av inläggen.

Hoppas på ett snabbt svar.

Hälsningar
nonno
 
Re: Fotokurs del 2 Digitalt 20/11

Passar på att tacka Olle och Per för en trevlig och informativ kurs (2D). Olle är en klart duktig föreläsare.
 
Re: Re: Fotokurs del 2 Digitalt 20/11

dl_4711 skrev:
Passar på att tacka Olle och Per för en trevlig och informativ kurs (2D). Olle är en klart duktig föreläsare.

Jag stämmer in i lovsången! Olle är jätteduktig och jag är supernöjd med dagens övningar:)

Ett stort tack till Olle & Per!
 
Fotokurs 2D

Tack igen Per och Olle!

Dagens kurs var precis lika bra och givande som förra kursen. Tusen tack för att ni engagerar er!

:))

/nonno
 
Ville bara tacka för den nu avslutade grundkurs inom foto..


Tack Per och Olle för några fantasiska timmar!
 
Blir det fler tillfällen framöver? Äger ingen digital systemkamera men kommer att göra det inom kort,så en grundläggande kurs vore ett bra insteg. Vill ta makten över tekniken och detta vore ett ypperligt tillfälle. :)
 
Jag vill också instämma om en mycket bra och givande kurs idag.

Starkt av er, Olle och Per, att lägga ned tid på att genomföra detta!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.