Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Ny version
- Trådstartare Stefan-55
- Start datum
interior
Aktiv medlem
Stefan-55 skrev:
Har bestämt mig för att köpa en KM 7D.
Den har funnits en tid, vet någon om en ny modell är på väg?
Det är ju dilemmat med den snabba tekniska utvecklingen, man vill vänta några månader på en bättre modell. Jag har haft min D7D några dagar nu och är otroligt nöjd. Kameran känns helt rätt för mig. Kanske är det just då man ska slå till, när kameran sitter som gjuten. Kvaliteten på bilderna är nog tillräcklig redan nu - för de allra flesta.
gunte
Aktiv medlem
.Z. skrev:
I en tråd har på FS så finns en länk som påstar att KM har en D8D & en D9D på gång inom ett år (ni får söka själva, tråden handlade om 5D).
Själv så bryr jag mig inte, fick min D7D i måndags!
//Larsa
?????? I måndags ??? och inte fyllt albumet än
Mvh/Gunte..
.Z.
Aktiv medlem
gunte skrev:
?????? I måndags ??? och inte fyllt albumet än
Mvh/Gunte..
Sorry...
Mycke jobb & skitväder. Kommer inte på några fler ursäkter;-)
//Larsa
hailstorm
Aktiv medlem
jag måste faktiskt hålla med... allt jäkla pixeljagande är ju helt galet...
PRECIS som att när en ny modell släpps blir den gamla helt värdelös... det är så det känns borta på canon-forumet iaf.
Jag har en 350d och planerar att hålla hårt i den ett tag framöver (Jag kör tills slutaren dör) då den redan är så pass bra att jag klarar mig med den....... optik däremot...
PRECIS som att när en ny modell släpps blir den gamla helt värdelös... det är så det känns borta på canon-forumet iaf.
Jag har en 350d och planerar att hålla hårt i den ett tag framöver (Jag kör tills slutaren dör) då den redan är så pass bra att jag klarar mig med den....... optik däremot...
freolo
Aktiv medlem
Tack vare pixel-rejset har jag haft råd att köpa en utomordentligt fin kamera till ett hyfsat pris. Detta är jag tacksam för. Däremot en något insatt prylbög, vet att det inte är Mpix det sitter i. Det finns så mkt annat som man önskar, ska vara bra. Precis som du nämner, optik är värt att lägga några extra kronor på...hailstorm skrev:
jag måste faktiskt hålla med... allt jäkla pixeljagande är ju helt galet...
...
.... optik däremot...
/Fredrik, som tycker att alla ska gå ut och köpa den dyraste minolta så att jag kan köpa billiga minolta-prylar...