Annons

Ny kameraväska?

Produkter
(logga in för att koppla)

Basisten

Avslutat medlemskap
Tjenare, är på jakt efter en ny kameraväska! Ska helst vara en axelväska.

Det jag vill kunna få plats med i väskan:
*Ett hus med monterat batterigrepp och normalzoom (Sigma 17-70) (för tillfället 350d men den kommer att bytas ut mot en 40d eller 50d innom en snar framtid)
*Sigma EX 70-200/2.8
*Sigma EX 150/2.8
*Speedlite 430ex
*Andra småprylar, kort/batteri/laddare osv.

Den ska vara vädertätad och helst kosta under 800 kr. Har kollat på LowePro Nova 200...är den vad jag söker eller räcker det med en LowePro Nova 190 (är lite misstänksam om jag får plats med huset när batterigreppet är monterat)? tar gärna emot tips på andra väskor natruligtvis!
 
Jag har en mindre axelväska från KATA, men såg att de också hade större varianter på MediaMarkt i Göteborg. Det fanns en för 699kr som borde passa dig i storlek, KATA DC-445 (tror att det var den storleken).
KATA's DC-väskor är ganska sköna att bära tycker jag och så ingår regnskydd. Den gula insidan gör att man ser allting tydligt också.
Annars tycker jag att Nova-väskorna såg ut och kändes bra i affären också.
 
Jag har en mindre axelväska från KATA, men såg att de också hade större varianter på MediaMarkt i Göteborg. Det fanns en för 699kr som borde passa dig i storlek, KATA DC-445 (tror att det var den storleken).
KATA's DC-väskor är ganska sköna att bära tycker jag och så ingår regnskydd. Den gula insidan gör att man ser allting tydligt också.
Annars tycker jag att Nova-väskorna såg ut och kändes bra i affären också.

Okej, ska kolla upp den! tack så mycket
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.