Annons

Ny Canon EOS 10D för...

Produkter
(logga in för att koppla)

hakanv

Aktiv medlem
9999:- finns att köpa på: DUSTIN denna helg.

Det är billigare än vad många vill ha för sina begagnade 10D!

Jodå, det är inklusive moms.

/Håkan
 
Helt ok pris, speciellt för dustin!
Själv köpte jag min (fjärde gången jag nämner detta nu) för 9500 helt ny, dock är den importerad från Tyskland. AC-foto hade någon kampanj för någon dag sedan där de sålde slut på sina sista ex.

EDIT: Är det där alla produkter som reas bort? (de på framsidan)
 
Dustin kör en drive med nya reaprodukter varje fredageftermiddag. Kan göra ganska bra fynd där...

Nåja, 10000 är i alla fall inte billigare än vad jag betalade för en begagnad för en knapp månad sedan (och inte mer heller ;-)


Strålande tider att köpa kamera med andra ord (vad hade man fått nytt för samma pengar för ett år sedan?)
 
Ny 10D

Beställde en 20D för evigheter sen och sålde 10D för 10 000. Nu har jag emellertid ledsnat på att vänta på en 20D som aldrig kommer. Beställde en 10D på Dustin för 10 000 istället.
Tillbaka på ruta 1 igen...
Priserna på 20D lär väl gå ner om nån månad också...
 
Re: Ny 10D

tretjak2 skrev:
Beställde en 20D för evigheter sen och sålde 10D för 10 000. Nu har jag emellertid ledsnat på att vänta på en 20D som aldrig kommer. Beställde en 10D på Dustin för 10 000 istället.
Tillbaka på ruta 1 igen...
Priserna på 20D lär väl gå ner om nån månad också...


LOL
 
Får se sen

Vi får se sen vad en 20D kostar ny i februari när jag kommit hem från en långresa.
Drar mig tillfälligt ur dragkampen om en 20D alltså och "släpper" 3 köplatser på olika företag...

Utan kamera går jag nu snart inte längre - tack o lov.
 
Köpt en 10D igen efter ett mellanspel med kompaktdigitalkamera. Tittade på 20D men då de är nästan omöjliga att få tag på så fick det bli en 10:a. Kan rekommendera AC-Foto i Tyskland. Svarade på mina mail direkt och snabb leverans.
Beställde en 10D med vertikalgrepp extrabatteri, Tamron 28-75 2,8 samt Canons 550EX blixt inkl frakt UPS= 2005 euro /18200:-. Levererades till dörren av UPS på 3:e dagen efter beställning.
 
LKPG RP skrev:
Köpt en 10D igen efter ett mellanspel med kompaktdigitalkamera. Tittade på 20D men då de är nästan omöjliga att få tag på så fick det bli en 10:a. Kan rekommendera AC-Foto i Tyskland. Svarade på mina mail direkt och snabb leverans.
Beställde en 10D med vertikalgrepp extrabatteri, Tamron 28-75 2,8 samt Canons 550EX blixt inkl frakt UPS= 2005 euro /18200:-. Levererades till dörren av UPS på 3:e dagen efter beställning.

Kan man få länken dit?
 
LKPG RP skrev:
Köpt en 10D igen efter ett mellanspel med kompaktdigitalkamera. Tittade på 20D men då de är nästan omöjliga att få tag på så fick det bli en 10:a. Kan rekommendera AC-Foto i Tyskland. Svarade på mina mail direkt och snabb leverans.
Beställde en 10D med vertikalgrepp extrabatteri, Tamron 28-75 2,8 samt Canons 550EX blixt inkl frakt UPS= 2005 euro /18200:-. Levererades till dörren av UPS på 3:e dagen efter beställning.

Hur fungerar det med garanti när man köper från tyskland?
 
Sök i forumet, frågor om köp från Tyskland har varit uppe måååånga gånger förut.

//David
 
Konstigt det här med priserna. När jag ska leta efter de där låga priserna på 10 d:n, så hittar jag aldrig någon under 13 - 14 tusen inkl moms och frakt mm. Dessa "specialpriser" måste vara någon typ av endags-rea.
 
Kolla in www.ebay.de där hittar ni 10D fran 925euro just nu om ni väljer direktköp. Mellan 15 och 30 euro i frakt tillkommer. Ni kan även försöka att bjuda pa nagon som inte är direkt köp. Försöker själv pa 20D just nu:) Bor i Köln just nu och här kan man köpa 20D för 1350euro nere i butiken.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.