Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Ny billigare Hasselblad på gång?
- Trådstartare paco
- Start datum
Torparfarsan
Avslutat medlemskap
Haha! Vilken flopp! Kommer någon överhuvudtaget att köpa den där? Dessutom har den mindre sensor?? Herregud Hasselblad.. Ni skulle kunna släppa en riktig kamera, men ändå väljer ni att långsamt kväva er själva.. Fattar inte hur ni tänker?!
Fattar inte om du tänker!
Johan Ahlbom
Aktiv medlem
Reklam. Trots att digitalt tar över allting, så säljer fortfarande analoga mellanformats-bilder bättre på min byrå, lite intressant, men kunderna gillar den analoga mellanformatslooken. Sen så älskar jag kort skärpedjup..
Kolla tex här, bilder tagna med en 6x7 mellanformatskamera.. iofs är 36x48 en bra bit ifrån 6x7-negativ men det är åtminstone dubbelt så stort som den fjuttiga FF sensorn.
http://tinyurl.com/yfpldnf
Vilken härlig känsla i bilderna! Visserligen fotat i fint ljus, men den tekniska känslan går ändå fram tycker jag. Var alla dessa tagna med analog mellanformat? Finns det nått digitalt system som kommer i närheten av den kombon av färger, microkontrast, skärpa och bokeh?
mvh johan