Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nu händer mystiska saker i dold gästbok

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Kanske beror på julen, mysterier och att hälsningar ska nå fram, men även om såna ju är jättetrevliga och jag blir glad för dem undrar jag naturligtvis hur det är möjligt att jag fått gästboksinlägg i min dolda bok? (Jag kan inte skriva eller svara i andras och gästboken syns inte.)

God Jul!

Jag har ingen dold gästbok, men idag upptäckte jag att antalet inlägg minskat med 2. Kanske finns en vettig anledning?

Jag har tappat 15.

EDIT: Och ingen som enskild som skulle kunna tänkas ha skrivit så många i min har lämnat fotosidan så det kan inte bero på någon avreggad medlem tycker jag.

Inget har radetats - det är en bugg med räknaren som fixats. Räknaren räknade nämligen förut även inlägg från medlemmar som avslutat sitt medlemskap här; men gästbokslistan har aldrig visat dem.

Så nu bör alltså siffran stämma med antalet visade inlägg.

Nu har jag också fixat så att man inte kan skriva i en dold gästbok (det fattades en kontroll på ett ställe)

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto