MattiasN
Aktiv medlem
Mailade just förjande till Nikon..
..............
Jag saknar ord....
..och jag saknar fortfarande mitt objektiv.
Ni lovade att den snart var klar...
Sen lovade ni att den var klar och skulle skickas express så att jag skulle ha den till ett fotouppdrag på Lucia.
Sen lovade ni att den skulle vara klar och skickas från er den 15:e.
SLUTA LOVA SAKER NI INTE KAN HÅLLA!!!
Var är mitt objektiv??????
Det handlade om en zoomring som gick lite trögt. Enligt den uppfattning jag fick vid första kontakten handlade det om att lätta på en skruv.... hur kan det ta 1,5 månad???????
Snart har ni haft objektivet längre än jag haft det i min ägo sen jag köpte det.
/Upprörd Nikonägare
..........
och jag fick följande svar...
Tack för Ditt mail. Adressen [email protected] har upphört. Vänligen kontakta Nikon direkt på 08-594 109 00
Med vänliga hälsningar,
Nikon Nordic AB
........
Nu är jag för arg för att ringa... det är väl bara att inse att det blir en julresa utan objektivet.
..............
Jag saknar ord....
..och jag saknar fortfarande mitt objektiv.
Ni lovade att den snart var klar...
Sen lovade ni att den var klar och skulle skickas express så att jag skulle ha den till ett fotouppdrag på Lucia.
Sen lovade ni att den skulle vara klar och skickas från er den 15:e.
SLUTA LOVA SAKER NI INTE KAN HÅLLA!!!
Var är mitt objektiv??????
Det handlade om en zoomring som gick lite trögt. Enligt den uppfattning jag fick vid första kontakten handlade det om att lätta på en skruv.... hur kan det ta 1,5 månad???????
Snart har ni haft objektivet längre än jag haft det i min ägo sen jag köpte det.
/Upprörd Nikonägare
..........
och jag fick följande svar...
Tack för Ditt mail. Adressen [email protected] har upphört. Vänligen kontakta Nikon direkt på 08-594 109 00
Med vänliga hälsningar,
Nikon Nordic AB
........
Nu är jag för arg för att ringa... det är väl bara att inse att det blir en julresa utan objektivet.