Annons

Nu är det färdigbetalat här.

Produkter
(logga in för att koppla)
Man kan inte dra denna slutsats om man inte vet varför folk betalar: ""Eftersom de redan är mest betalande som laddar upp så är det inte troligt att det skulle bli mer kvalitet i en pool med "endast betalande"". Gissa kan man givetvis göra, men man kan ju gissa fel.

Vi har diskutera en pool för enbart betalande men inte sjösatt, utifrån mitt resonemang. Men det finns inget som säger att vi inte borde testa.

Dom ser lika bra ut på min skärm, men... en "kontrollfråga" - har du automatisk omskalning av bilden påslagen i webläsaren? Då kanske bilden är lite förminskad då du ser den i Fotosidans layout (eftersom sidhuvudet tar bort plats som inte försvnner då du kikar på din egen bild). Kolla om du får ett förstoringsglas som markör om du håller muspekaren över bilden, och i sådana fall klicka på den för att se den i 100%.

Alltså det dyker inte upp något förstoringsglas, och klickar man så stängs ju bilden ner. Samt kan ju inte kontrollera genom att ladda ner den igen då den är skyddad från vanligt högerklick. Vet du möjligtvis vart i senaste FF man kan kolla om det är några skumma inställningar? dock tycks den inte va mindre, men någon pixel krympning kan ju göra mkt.

Men ser båda bilderna på fotosidan bra ut för dig ?
Lägger upp print screen på hur bilderna ser ut för ig.
Liten
Stor

Jag testade att spara ner bilden från dig och sen ladda upp den i mitt album (jag tar självklart bort bilden sen):

http://www.fotosidan.se/gallery/viewlarge.htm?ID=1436022&target=_blank

men jag tycker mig inte kunna se någon som helst skillnad mellan den och

http://www.ekorren.de/stuff08/009.jpg

Skumt, för jag ser fortfarande "hack" i vänstra skon.
Skärpan är såååå mkt bättre på original bilden...Men kanske är något med min webbläsare...Kanske skulle ta det i en annan tråd...trode bara det var en allmän "bugg"

Jag tog bort mitt inlägg för jag blandade ihop var jag fick förstoringsglaset, det var på din sida, inte på Fotosidan.

Däremot ser dom fullstora bilderna lika bra ut på min skärm, och den förminskade är halvsuddig, vilket är rätt vanligt på alla förminskade bilder här. Vilket förklarar den mest vanliga bildkommentaren från fotografen själv: "Bör ses förstorad!". :)

Tänkte börja betala igen på FS, men som sidan gränssnitt & alla buggar så blir det igen betalning! Var ett tag sedan jag var inne här på FS, sist tyckte jag sidan såg mycket bra ut, lätt att hitta m.m. flöt på bra, inte många buggar, nytt gränssnitt går väl att leva med men då ska det ju vara bugg fritt! Varför alltid ändra på designen/gränssnittet när man gör förbättringar av koden? Tyckte designen innan denna nhya sidan var mycket bättre! Men ni har väl era skäl att byta...

Besviken!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar