ANNONS
Annons

Njupeskär igen kombinerat med Rodel och natur i sommar?

Produkter
(logga in för att koppla)
Visst hade det varit kul att vara fler, men få tycker jag inte är orsak att ställa in om ni fortfarande vill åka (och fler finns det gott om plats för om någon mer kommer in så här inpå också.)

Jag hoppar mer än gärna in i någons bil från Karlstadshållet om det är möjligt så jag slipper tåga/cykla.

Ska vi satsa tors-söndag då eller kortare tycker ni?

Jo, jag åker!
Börjar semestern på tordagen men åker nog upp på fredag morgon.
Vill ha en slappardag först. =)
Men det hindrar ju inte att ni andra åker upp på torsdagen.
Blir vi tre stycken så blir det väl två bilar. Ska ju ha barnen med mig ner på söndagen och de har väl en del med sig. (Ska stanna en vecka)

/Tommy

Fler som vill med? Anmäl snarast isf så kanske resan blir av.

Inte för att vi måste ställa in annars, men det vore ju roligare med fler och en tanke då jag nyss pratade med Jonas är att annars göra ett nytt försök senare. Kanske i augusti elelr iaf sensommar. Vad tycs? Skulle det passa bättre? Stug<an står ju kvar och kanske t o m naturen är finare på sensommarbilder:)

Jag tycker vi ger det helgen innan vi säger Bu eller Bä. Eg. behöver jag upp för att lägga på en nytvättad matta och olja dörren också och så är jag rätt nyfiken på bike park och bilderna man missar om man inte far förstås.. Du vill fortfarande iaf?

Förlåt att jag varit sen att svara. Jag kan tyvärr inte hänga på, och det är jag faktiskt lite lessen i ögat för.

Det får bli inställt/framskjutet på obestämd tid.
Situation här är lite förändrad och jag kan inte planera in något nytt in i framtiden just nu heller. Tyvärr.

Det var ju synd men så är det...
Då lägger vi det på is tills vidare och funderar på någon annan träff inför hösten.

/Tommy (Som börjar semestern om drygt 8 timmar=)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar