Carpe H Diem skrev:
Att jag ens bryr mig om din åsikt ang, dina fina väl arbetade bilder mot andras enligt dig skräpbilder, skall du vara mkt glad över. Men kan inte låta bli att avreagera mig, när jag ser sånt här, om du i stället försökte vara lite ödmjuk ang. andra bildintresserade människor och se vad dom har kämpat med, kanske inte på dina höga hästars höga nivå, men dock många försök till en bra bild, och kanske ge en kommentar i stället, så hade du vuxit hos mig i alla fall, detta va mkt nedvärderande, jag hoppas inte de nya poolmedlemmarna, som kanske köpt sin första kamera och fotat sitt första rådjur eller sin första kråka, läser ditt inlägg, för då blir det säkerligen färre och färre bilder här, och till sist kanske du och ngn av dina anhängare sitter här själv och betygsätter varandra, hur kul är det på en skala från 1 till 10,,,Tycker du skall ta dig en ordentlig funderare på om: 1 vill jag vara i denna pool och blanda mig med nybörjare och kråkfotografer 2 be om ursäkt inför alla de bildskapare som blivit ledsna och börjat fundera på om detta verkligen är en pool för mig,,vågar jag lägga in mina bilder, etc etc Hoppas detta väcker lite känslor i dig och kanske fler,,MVH Lollo