Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nikons webb, medlem?

Produkter
(logga in för att koppla)

Calle S

Aktiv medlem
Skribent
Någon som är registrerad användare av Nikons svenska webb? Jag försöker ladda ned senaste versionen av Picture Project, är det bara jag som har problem?

Annars ett tips kan vara att testa mozilla firefox ibland kan det fungera bättre med den när man får "sidan kan inte visas" i internet explorer.

QUE: Var...

Calle S skrev:
Någon som är registrerad användare av Nikons svenska webb? Jag försöker ladda ned senaste versionen av Picture Project, är det bara jag som har problem?

Hej,

Jag tycker det är svårt att hitta på deras support-webbplats.
Var exakt skall jag navigera för att komma till nerladdningssidan för Picture Project???

Re: QUE: Var...

andersgunnare skrev:
Hej,

Jag tycker det är svårt att hitta på deras support-webbplats.
Var exakt skall jag navigera för att komma till nerladdningssidan för Picture Project???
Support, så kommer du till nedladdningssidan. Du väljer "Mjukvaror" och "Pictureproject" som underkategori.

Däremot funkar det inte i Explorer för mig, måste köra Netscape.

Ja, någon mer opedagogisk webbsida får man leta efter. Helt värdelös enligt min mening.
Jag vet inte hur många gånger jag varit där och ändå tycks jag trycka fel nånstans.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar