ANNONS
Annons

Nikonkeps

Produkter
(logga in för att koppla)

kvarmans

Aktiv medlem
Hu rfår man tag på Kepsar med Nikons logga på eller som det står D50 på? Såg nån bild här på fotosidan att det var folk som hade d70kepsar och jag har en fotoklubbskompis som har en som det står nikon på.
 
Om man tycker om att agera reklampelare eller vara sektmedlem är det lättast att få ag i reklamprylar genom att vända sig till sektens huvudkontor och där vördsamt efterfråga dessa pinaler och hänvisa till din hängivenhet inom sekten.
 
RolandM skrev:
Om man tycker om att agera reklampelare eller vara sektmedlem är det lättast att få ag i reklamprylar genom att vända sig till sektens huvudkontor och där vördsamt efterfråga dessa pinaler och hänvisa till din hängivenhet inom sekten.

Ett ganska så fullständigt onödigt svar. Varifrån kommer all denna elakhet och spydighet som numera frodas även här på Fotosidan?

Jon, här hittar du Fotsidan.se-kepsen, ifall du bli utan Nikonkepa.
 
Eeros skrev:
Ett ganska så fullständigt onödigt svar. Varifrån kommer all denna elakhet och spydighet som numera frodas även här på Fotosidan?

Jon, här hittar du Fotsidan.se-kepsen, ifall du bli utan Nikonkepa.

Hehe, alltid lika kul med folk som inte förstår skämt :)
 
andreasc89 skrev:
Hehe, alltid lika kul med folk som inte förstår skämt :)

Skämt brukar markeras med smileys, som t.ex i ditt inlägg.
I Rolands inlägg fanns inte detta att finna, och då kan tolkningen bli en annan.

För övrigt är Nikonmössan snygg

/OD1N
 
NJa , som sagt tycker jag det är urfånigt . .
En bra fotograf tar bilder . .
Det är ett bra riktmärke tycker jag
 
-Ale skrev:
NJa , som sagt tycker jag det är urfånigt . .
En bra fotograf tar bilder . .
Det är ett bra riktmärke tycker jag

Hellre att jag går med en keps som det står hasselblad på än en som det står adidas på iaf...

Edit: Säger han som har en sin kamera som visningsbild ;))
 
-Ale skrev:
NJa , som sagt tycker jag det är urfånigt . .
En bra fotograf tar bilder . .
Det är ett bra riktmärke tycker jag

" Sköt dig själv och skit i andra" tycker jag är ett bra riktmärke.

Om killen (16 år) vill ha tag i en Nikonkeps så är det väl hans sak, kan man inte hjälpa honom med det så bryr man sig inte helt enkelt.
 
Haha den var finfin...
Angående kameran så är det ltie av ett skämt , men ett vackert sådant :D:D
 
-Ale skrev:
Inte första gången Eero leker bror duktig haha . .
Snyggt skrivet Roland , kan itne annat än att hålla med . .
Men det här med märkeshysterin börjar ta över allt för mycket , skaffa en keps där det står "jag älskar fotografi istället" haha

Vore mycket bra om herr Skjortström behagade förklara detta påhopp? Mig veterligen känner jag dig inte och har inte diskuterat mig dig tidigare, vad jag kan minnas. Vad har du då för skäl att göra ett dylikt utspel? Tycker du inte att detta cyniska uttalande av Magnusson, som jag refererade till i mitt inlägg, var både plumpt och onödigt? Varför säger du inte det då, utan hoppar på mig som person istället?

Edit: Är det inte meningen att man ska regga med sitt riktiga namn här?
 
Senast ändrad:
andreasc89 skrev:
Hehe, alltid lika kul med folk som inte förstår skämt :)

Beskriv gärna vart du ser skämtet? jag ser istället en cynisk äldre herrperson som trackar ner på en fotointresserad yngling, vilket jag finner ytterst olämpligt. Om du tycker det är roligt, tror jag att det enbart kan tillskrivas din omogenhet.
 
Senast ändrad:
Eeros skrev:
Beskriv gärna vart du ser skämtet? jag ser istället en cynisk äldre herrperson som trackar ner på en fotointresserad yngling, .
Fel , en kepsintresserad yngling.

Angående Roland inlägg tycker jag inte det var ett dugg plumpt eller onödigt , tvärtom det hade någon tillförande mening , jämfört med dina skriftliga så konventionella , men ack så språkligt vackra bravader.
Jag tycker det är anmärkningsbart att det alltid skall finnas folk som har tendenser att leka bror duktig , och ifrågasätta allting ur ett principiellt perspektiv . . Vad jag skrev , visst tolka det som personlig kränking eller vad du vill , men i många trådar ser man Eero Karhu näst in till auktoritära "men fy , det går ju inte , jag har rätt"
Vad som gäller mitt namn Eero så döptes jag av en tysk marxist som hade hållit på med skjorttillverkning i hela sitt liv , en karriär han valde efter nedgångar i hans jordnötsplantage i Kongo . . Efter det prövade han på att odla tandtråd i Montana , om jag får citera den genialiska Frank Zappa . .
Men det är klart , Han var ju inte politiskt korrekt. Precis som mitt namn!

Eer'o med ?
Glad påsk
 
Du tycker du är en riktig liten lustigkurre du Ale, som kommenterar och skrattar åt dina egna inlägg, lol! Det var ju underligt att du nu plötsligt blivit så väldigt stött av mina inlägg i andra trådar att du måste ta upp det här. Varför tog du inte upp det i de trådar där du har tagit vid dig?
 
Bromsar vi lite här nu va..killar..

Tycker stämningen på FS har tagit ett kliv nedåt rent generellt.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.