Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nikon-servie i Malmö?

Produkter
(logga in för att koppla)

m_karlsson

Aktiv medlem
Jag ska lämna in en analog Nikonkamera och ett objektiv för service och rengörning. Finns det något ställe i Malmö som kan rekommenderas?

Kan rekommendera dig ett ställe på Södra Förstadsgatan. Kommer tyvärr inte ihåg vad det heter. Om du har Triangeln i ryggen så ligger det på vänster sida in i en liten passage. Det ligger långt upp på gatan, alltså nära Triangeln.

Sen finns det även ett ställe på Fosievägen borta vid Elgiganten och Mobilia, Vision någonting har jag för mig.

Dessa två finns på gula sidorna:

KameraTeknik Service - Malmö
Tel. 040-12 97 97
S. Förstadsg. 23 A, · Karta
Reparation av analoga och digitala kameror-objektiv-projektorer-videokameror.Överföring av film till...

--------------------------------------------------------------------------------

Kamera Teknik - Malmö
Tel. 040-23 11 18
Fredriksbergsg. 8, 21211 MALMÖ

/Håkan

Simeon O skrev:
Kan rekommendera dig ett ställe på Södra Förstadsgatan. Kommer tyvärr inte ihåg vad det heter. Om du har Triangeln i ryggen så ligger det på vänster sida in i en liten passage. Det ligger långt upp på gatan, alltså nära Triangeln.

Sen finns det även ett ställe på Fosievägen borta vid Elgiganten och Mobilia, Vision någonting har jag för mig.

Det första är nog Japan Photo som du menar, har bra erfarenhet av dem.

Tack för era svar!

Jag vet var stället på Södra Förstadsgatan ligger (i Holmgången), så jag testar det.

Tack igen!

/Magnus

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar