Staffan Zetterlund
Aktiv medlem
Hej ! Är det någon som vet när lightroom börjar stödja RAW bilder från D850, känns ju så där när det inte går o öppna dom :-( (Jag har den senaste köpversionen 6.12)
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej ! Är det någon som vet när lightroom börjar stödja RAW bilder från D850, känns ju så där när det inte går o öppna dom :-( (Jag har den senaste köpversionen 6.12)
Det är tydligen på gång till 6.x (och det blir nog den sista råuppdateringen till köpeversionen). När den kommer har jag inte sett något om.
Det är tydligen på gång till 6.x (och det blir nog den sista råuppdateringen till köpeversionen). När den kommer har jag inte sett något om.
Borde den inte dykt upp nu eller ?
Verkar ha dykt upp vid elvatiden eller så. Dvs mitt på dagen där Adobe bor
Fungerar hur som helst med D850 nu.
Ok, den enda uppdatering jag hittar är den nya Classic ?
Hej igen ! Finns det någon som kan hitta uppdateringen för KÖP versionen av LR så man kan börja titta på sina RAW bilder från D850, hade tänkt o slippa att prenumerera
Hej igen ! Finns det någon som kan hitta uppdateringen för KÖP versionen av LR så man kan börja titta på sina RAW bilder från D850, hade tänkt o slippa att prenumerera
Tack så mkt Nu kan jag tita på dagens bilder
Måste bara kolla med dig. Vilken version av LR har du? Jag sitter på en LR5 men ska köpa en 6 om den stöder D850, vill inte ha LR CC
Tack så mkt Nu kan jag tita på dagens bilder