Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

nikon d70 säljas pris?

Produkter
(logga in för att koppla)

Joel Nordh

Medlem
hej!
ska sälja min nikon d70,
Tillbehör är en kameraväska.
ett objektiv 28-105
minneskort 4 gb

Funderar på vad man kan ta för det. Några förslag?

/Tack på förhand

//Joel
 
Bästa sätt att söka på liknande kameror och objektiv här på FS och på blocket. Då ser du snart vad andra ägare vill ha för samma utrustning. Själv har jag valt att behålla min Canon 20D som extra kamera då man inte får allt för mycket för dessa gamla kameror där också en D70 räknas in.

/Gunnar
 
jag sålde en D70 med 18-70 och 1gb minne
i höstas för 3000 så någon stans mellan 2500 och 3 är väl vad den kan vara värd
 
1500 spänn max. Det är klart att du kanske kan lura nån stackare, men räkna inte med mer. Du får ju en ny systemkamera under 3000 spänn, så att tro att man ska få mellan 2500 och 3000 kr för en 6 år gammal kamera är ju löjligt (tycker jag alltså).
 
lägg ut den på tradera till exempel det finns en där just nu med högsta bud 3500 men token som säljer har lagt ett högre reservations pris det finns flera med bud över 2000 där med ingen blir lurad där utan den som bjuder betrlar vad är beredd att betala så börja med utrops pris 1500 -2000 så får du se var du hamnar jag sålde min där i alla fall. och köparen var nöjd
 
Senast ändrad:
Jag sålde min D70 för en vecka sedan med Sigma 18-125 för 2900:- och det ringer fortfarande folk.
Mvh/Peter
 
Då kanske det är lägligt å ta bort annonsen? Tråkigt å ringa på annonser som inte är aktuella pga folk inte orkar ta bort dem
Du får gärna hjälpa mig ta bort annonsen ur tidningen!

Något förslag på hur jag skall göra?

Snabba på pappersåtervinningen kanske?
 
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.