Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Nikon D300
- Trådstartare pest
- Start datum
johan.morck
Aktiv medlem
Har svårt at tänla mig att man ändrar nuvarande design särkilt mycket, varför ändra på ett vinnande koncept. Får vi se några skillnader är det små, mycket små. D200 har ju satt standard för god ergonomi i ett sitt mellansegment. Men det är ju bara min gissning förståss.
Teodorian
Aktiv medlem
U-Lund skrev:
Om D300:n blir en 24x36 senare, kommer den inbyggda blixten då att försvinna månne.
Vem vill ha en inbyggd blixt?!
U-Lund
Aktiv medlem
Teodorian skrev:
Vem vill ha en inbyggd blixt?!
Jag skulle inte vilja ha en sak som jag aldrig skulle använda, men många amatörer är nog förtjusta i den.
Sökaren skulle nog bli väldigt stor på en fullformatare med blixt.
jorgene
Aktiv medlem
Som blixtstyrare är den oerhört kompetent, särskilt för proffs. Och den är ju "alltid med" där den sitter. Mycket smidigt. Fungerar också bra som försiktig upplättning i starkt solljus. Och samma sak där, den "är alltid med".U-Lund skrev:
Jag skulle inte vilja ha en sak som jag aldrig skulle använda, men många amatörer är nog förtjusta i den.
Sökaren skulle nog bli väldigt stor på en fullformatare med blixt.
Är sökaren på en F80 "väldigt stor"?
U-Lund
Aktiv medlem
jorgene skrev:
Är sökaren på en F80 "väldigt stor"?
Det kan jag tyvärr inte svara på men tydligen är den inte det eftersom du frågar som du gör.
Eftersom den tycks vara populär så är det väl ingen vits att den försvinner utan jag böjer mig för bättre vetande.