scrapparlotta
Aktiv medlem
Är ute efter detta objektiv Nikon AF 85/3,5G DXVR AF-S Micro Nikkor men skulle vilja åka till nån butik och titta och känna på det. Är det någon butik i närheten av Borås/kinna som har??
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
du kan ju titta på Prisjakt http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=505258 så får du ett hum om var det finns, + att MM har det (men jag vet inte om de har något ex inne). Kanske måste du ta dig till Göteborg? Scandinavien Photo ska ha inne
Nä Scandinavien Photo ligger stilla och fint vid Mölndalsån (en pararellväg) mellan motorvägen och "Mölndalsvägen" (den kan heta något annat) se på SP hemsida. Andra ställen i Göteborg du kan titta på är MM i Högsbo o Bäckebol, Expert foto på Götaplatsen samt. Japanfoto som ligger inne i smeten
Jag har ett 85/3.5 (men även Nikkor 60/2.8) och Sigma 150. Tycker 85/3.5 och 60/2.8 är likvärdiga bildmässigt men 85'ans längre arbetsavstånd är bra, eftersom det är ett DX objektiv så ser det inte så maffigt ut, men ger bra bilder. AF på Nikon objektiv är betydligt bättre än tex mitt Sigma så det kan vara värt att ta Nikkor, sedan om du väljer 60, 85 eller 100 är en smaksak och pris, tror knappast att du ser det på bilderna