Annons

NIK Silver Efex Pro II

Produkter
(logga in för att koppla)

Khalad

Aktiv medlem
Har tänkt skaffa rubricerade program till mitt LR4 som jag kör på en PC med W7. När jag googlar får jag en massa referenser, men ser inget där jag kan handla på internet direkt från tillverkaren/leverantören. Alltså, var går jag in för att köpa NIK Silver Efex Pro II?
 
Detta hör kanske inte hit men jag laddade ner nikcollection för ca ett halvår sen som test.
När nu testperioden tog slut så dök det upp 15 nya dagar igen och så har det pågått hela tiden.
GRATIS eller???
Blev lite fundersam om jag kanske råkat ladda ner nåt pirat men vad jag kommer ihåg så var det från rätt plats.
Man får väl va glad så länge det håler i sig kanske :)
Nån som upplevt detta??

mvh
lg
 
Stämmer, hittade det faktiskt själv men tusen tack för hjälpen!

Om du tankade ned hela sviten kan det vara bra att veta att HDR efex2 kommer man åt under Arkiv - Exportera med förinställning, alla de andra finns på samma ställe som Silver efex däremot.
Jag kör iofs mac, så jag är inte 100 på att det är likadant på pc, men jag antar det.
 
Jo det är samma på PC, HDR ligger under Export. Fick en autouppdatering med två nya program i sviten för några veckor sedan. En för att simulera analog film och en annan som jag inte minns.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.