Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nik Collection

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag kunde inte avhålla mig från att köpa - har varit sugen länge :)

Tyvärr dyker inga av pluginsen upp i Lightroom 4.3, trots att jag valde Lightroom under installationen (inte Bridge eller CS6 som jag också har). Någon som har någon idé?

Avinstallerade min crackar och bytte ut de mot det här ärligt köpta paketet. Är helnöjd. Saknade HDR Efex Pro och Sharpener vilket bra de två normalt sett skulle varit dyrare. Mycket enkelt o snabbt. Bara fundersam över att man inte fick några koder med. kraschar datorn måste jag ju köpa allt igen

Jag kunde inte avhålla mig från att köpa - har varit sugen länge :)

Tyvärr dyker inga av pluginsen upp i Lightroom 4.3, trots att jag valde Lightroom under installationen (inte Bridge eller CS6 som jag också har). Någon som har någon idé?

Jag hittade felet själv - om man valt att spara presets med katalogen syns de inte av någon anledning, så jag stängde av det.

Avinstallerade min crackar och bytte ut de mot det här ärligt köpta paketet. Är helnöjd. Saknade HDR Efex Pro och Sharpener vilket bra de två normalt sett skulle varit dyrare. Mycket enkelt o snabbt. Bara fundersam över att man inte fick några koder med. kraschar datorn måste jag ju köpa allt igen

Du kommer nog kunna ladda ner det på nytt om datorn krashar. Jag har dock ännu inte fått något bekräftelsemejl, men deras system kanske är chokade just nu - det verkar vara rätt många som inte fått kvittot.

Du kommer nog kunna ladda ner det på nytt om datorn krashar. Jag har dock ännu inte fått något bekräftelsemejl, men deras system kanske är chokade just nu - det verkar vara rätt många som inte fått kvittot.

Känns ju som seklets deal. Det här är riktigt bra och användbara plugins. Kört mycket med silver och color. Men även Dfine är ett mycket kompetent program. När jag vill vara nogrann kör jag DFine då jag tycker det är enklare och mer överskådligt än Neat Image. HDR skall bli väldigt spännande och sätta sig in i. Måste bara ta rätt typ av bilder innan jag börjar mecka med programmet.

Något mysko md programmen är det kanske ändå. Vet inte än men med mina crackar kunde man ju i settingsmenyn söka uppdateringar vilket inte tycks gå med de program jag precis köpte. Någon annan som observerat det fenomenet.

Mac OS eller bara Win

Ni som har laddat ner - är det enbart för Win eller finns det en version för Mac OS också? När gör man i så fall det valet?

Något mysko md programmen är det kanske ändå. Vet inte än men med mina crackar kunde man ju i settingsmenyn söka uppdateringar vilket inte tycks gå med de program jag precis köpte. Någon annan som observerat det fenomenet.

Den möjligheten verkar ha försvunnit helt i Google varianterna, kanske har Google tagit fram ett nytt system för att hantera uppdateringar. Hur som så lär det ju inte ha hunnit komma några nya uppdateringar än så vi får ha lite tålamod.

Får man verkligen med alla filter?

Köpte NIK-paketet igår och installerade det tillsammans med PS Elements 11.
Det skumma är att när jag startar PS så ser jag alla plugins utom HDR Efex Pro 2 (och det var egentligen den som var skälet till att inköpet). Gör jag något fel, hittar man den någon annan stans bland menyerna eller funkar den kanske inte med PS Elements 11?

Köpte NIK-paketet igår och installerade det tillsammans med PS Elements 11.
Det skumma är att när jag startar PS så ser jag alla plugins utom HDR Efex Pro 2 (och det var egentligen den som var skälet till att inköpet). Gör jag något fel, hittar man den någon annan stans bland menyerna eller funkar den kanske inte med PS Elements 11?

Nej, just denna funkar inte med Elements.
http://www.niksoftware.com/nikcollection/usa/index.php?view=support/compatibility.shtml

Stort tack för snabbt svar, jag blev lite orolig ett tag!
Då får jag använda den från LR istället.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar