Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nik Collection
- Trådstartare Stuge
- Start datum
Palletheking
Aktiv medlem
Avinstallerade min crackar och bytte ut de mot det här ärligt köpta paketet. Är helnöjd. Saknade HDR Efex Pro och Sharpener vilket bra de två normalt sett skulle varit dyrare. Mycket enkelt o snabbt. Bara fundersam över att man inte fick några koder med. kraschar datorn måste jag ju köpa allt igen
afe
Aktiv medlem
Jag kunde inte avhålla mig från att köpa - har varit sugen länge
Tyvärr dyker inga av pluginsen upp i Lightroom 4.3, trots att jag valde Lightroom under installationen (inte Bridge eller CS6 som jag också har). Någon som har någon idé?
Jag hittade felet själv - om man valt att spara presets med katalogen syns de inte av någon anledning, så jag stängde av det.
afe
Aktiv medlem
Avinstallerade min crackar och bytte ut de mot det här ärligt köpta paketet. Är helnöjd. Saknade HDR Efex Pro och Sharpener vilket bra de två normalt sett skulle varit dyrare. Mycket enkelt o snabbt. Bara fundersam över att man inte fick några koder med. kraschar datorn måste jag ju köpa allt igen
Du kommer nog kunna ladda ner det på nytt om datorn krashar. Jag har dock ännu inte fått något bekräftelsemejl, men deras system kanske är chokade just nu - det verkar vara rätt många som inte fått kvittot.
Palletheking
Aktiv medlem
Du kommer nog kunna ladda ner det på nytt om datorn krashar. Jag har dock ännu inte fått något bekräftelsemejl, men deras system kanske är chokade just nu - det verkar vara rätt många som inte fått kvittot.
Känns ju som seklets deal. Det här är riktigt bra och användbara plugins. Kört mycket med silver och color. Men även Dfine är ett mycket kompetent program. När jag vill vara nogrann kör jag DFine då jag tycker det är enklare och mer överskådligt än Neat Image. HDR skall bli väldigt spännande och sätta sig in i. Måste bara ta rätt typ av bilder innan jag börjar mecka med programmet.
Palletheking
Aktiv medlem
Något mysko md programmen är det kanske ändå. Vet inte än men med mina crackar kunde man ju i settingsmenyn söka uppdateringar vilket inte tycks gå med de program jag precis köpte. Någon annan som observerat det fenomenet.
Gården
Aktiv medlem
Det kanske mer är operativsystemet än den nedladdade filen du ska ifrågasätta.
Nja, det tror jag inte. Många fler än mig kör väl W7.
Möjligtvis är det webläsaren, som jag inte bytt ut på länge.
gedjan
Aktiv medlem
Även om jag hade Silver Exef Pro tidigare så köpte jag hela collection ikväll.Ett tips: Nik Software har gjort ett paket av sina plug ins som de säljer för endast 149 USD just nu.
http://www.niksoftware.com/nikcollection/usa/index.php?view=intro/main.shtml
Och använde Lars Code och betalade 126,65 USD.
Allt fungerade klockrent på min Win7 tillsammans med PS5 samt PS6.
Tack för tipset, mycket fina plugins!
Christian Schmidt
Aktiv medlem
Mac OS eller bara Win
Ni som har laddat ner - är det enbart för Win eller finns det en version för Mac OS också? När gör man i så fall det valet?
Ni som har laddat ner - är det enbart för Win eller finns det en version för Mac OS också? När gör man i så fall det valet?
Palletheking
Aktiv medlem
Man kan välja och det görs efter betalning. Man väljer viljet OS man skall ladda ner till. Busenkelt
afe
Aktiv medlem
Nja, det tror jag inte. Många fler än mig kör väl W7.
Möjligtvis är det webläsaren, som jag inte bytt ut på länge.
Problemet uppstår uppenbarligen bara i Internet Explorer. Om du kör Firefox eller Chrome blir det rätt filändelse.
gedjan
Aktiv medlem
I IE9 fungerade allt klockrent!Problemet uppstår uppenbarligen bara i Internet Explorer. Om du kör Firefox eller Chrome blir det rätt filändelse.
afe
Aktiv medlem
I IE9 fungerade allt klockrent!
Ok - jag tolkade Googles svar (i länken tidigare i tråden) som att det var just IE som ställer till det, men det har väl med version att göra också.
joakim d
Aktiv medlem
Något mysko md programmen är det kanske ändå. Vet inte än men med mina crackar kunde man ju i settingsmenyn söka uppdateringar vilket inte tycks gå med de program jag precis köpte. Någon annan som observerat det fenomenet.
Den möjligheten verkar ha försvunnit helt i Google varianterna, kanske har Google tagit fram ett nytt system för att hantera uppdateringar. Hur som så lär det ju inte ha hunnit komma några nya uppdateringar än så vi får ha lite tålamod.
Palletheking
Aktiv medlem
Den möjligheten verkar ha försvunnit helt i Google varianterna, kanske har Google tagit fram ett nytt system för att hantera uppdateringar. Hur som så lär det ju inte ha hunnit komma några nya uppdateringar än så vi får ha lite tålamod.
Positivt dock att det var så lättinstallerat
afe
Aktiv medlem
Bidde ett litet blogginlägg om mina första erfarenheter av samlingen: http://www.fotosidan.se/blogs/afe/snabbtest-av-nik-software-collection-varning.htm
Astacus
Aktiv medlem
Får man verkligen med alla filter?
Köpte NIK-paketet igår och installerade det tillsammans med PS Elements 11.
Det skumma är att när jag startar PS så ser jag alla plugins utom HDR Efex Pro 2 (och det var egentligen den som var skälet till att inköpet). Gör jag något fel, hittar man den någon annan stans bland menyerna eller funkar den kanske inte med PS Elements 11?
Det skumma är att när jag startar PS så ser jag alla plugins utom HDR Efex Pro 2 (och det var egentligen den som var skälet till att inköpet). Gör jag något fel, hittar man den någon annan stans bland menyerna eller funkar den kanske inte med PS Elements 11?
Stuge
Aktiv medlem
Nej, just denna funkar inte med Elements.
http://www.niksoftware.com/nikcollection/usa/index.php?view=support/compatibility.shtml
Gården
Aktiv medlem
Problemet uppstår uppenbarligen bara i Internet Explorer. Om du kör Firefox eller Chrome blir det rätt filändelse.
Kan nog stämma. Har IE 8 , och där funkar det inte.
Gick ju att lösa enkelt, bara att lägga till .exe , så är allt OK.