Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ngn som användt cyberphotos presentkorts betalning?

Produkter
(logga in för att koppla)

_V_

Aktiv medlem
Ska betsälla hem saker nu till min kamera och när jag fyller i nr på mitt presentkort så står det bara att det inte fungerar, att det är fel rabattkod.
Det går inte att ringa till dem för de har bara kundservice på vardagarna och jag vill beställa mina saker nu.

Fyller i koden i den här rutan: Eventuell rabattkod
Har provat att fylla i koden så det blir xxxxxxxxxxxx
Och att man särskriver dem xxxx xxxx xxxx xxxx

Inget fungerar.

Ngn som beställt och kanske vet vad jag gör för fel?
 
Presentkort

Hej! Jag har använt presentkort hos cyberphoto, och dessa kan du inte fylla i på deras hemsida för betalning. Du måste ringa in ordern och uppge presentkortsnummret, eller skicka ett mail till dom med din beställning samt presentkortsnummret. rutan för rabattkod, har inget med presentkort att göra,
 
_V_ skrev:
Ska betsälla hem saker nu till min kamera och när jag fyller i nr på mitt presentkort så står det bara att det inte fungerar, att det är fel rabattkod.
Det går inte att ringa till dem för de har bara kundservice på vardagarna och jag vill beställa mina saker nu.

Fyller i koden i den här rutan: Eventuell rabattkod
Har provat att fylla i koden så det blir xxxxxxxxxxxx
Och att man särskriver dem xxxx xxxx xxxx xxxx

Inget fungerar.

Ngn som beställt och kanske vet vad jag gör för fel?

JAHA! Aha-upplevelse :)
Tusem tack för hjälpen!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.