Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

NFC visitkort på A4-ark för bläckstråle

Produkter
(logga in för att koppla)

Falumas

Aktiv medlem
Jag letar efter A4-ark med visitkort som man kan skriva ut själv, den biten finns det massor med bra alternativ till. Jag vill dock ha NFC i korten och där hittar jag inget som man kan skriva ut själv utan bara där man måste beställa färdigtryckta. Färdigtryckta fungerar dåligt för mig eftersom jag tycker att det är trist med likadana visitkort hela tiden, trycker sällan mer än 20st i samma layout.

/Karl

Jag har beställt mina visitkort från Moo, där kan man ha en unik design för varje kort. De kör även NFC nu.

Det svarar ju inte på din fråga egentligen, men det kan vara intressant för andra i samma sits.

Jo, Moo var en av alla sidor jag gick igenom efter att ha googlat. Men alla sidor jag hittade var leverans av färdigtryckta visitkort i ganska stora volymer för att få dom skickade till EU.

Det bästa jag hittat hitils är blanka NFC-kort och klistermärken i visitkortsstorlek att sätta på, men det är lite för meckigt enligt mig och blir inte bra om man inte sitter ner och gör det riktigt nogrant.

/Karl

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto