Annons

netoutlet.se

Produkter
(logga in för att koppla)

thewalrus

Aktiv medlem
Hej!

Någon som har handlat eller hört något om detta företag?

Dom är iaf. tokbillig på en 350d. 4005kr ex moms. Känns inte rimligt. Vad tror ni?

Alla andra priser där verkar ju vara rimliga, så är det fel lutar det nog mest om ett "feltryck". Dom svarar iaf på det numret som anges i kundservicen, så det är nog inget bluffbolag om jag skulle få döma. Men jag ger ju inga garantier...

Låter ju som folket får vad de beställt iaf. Hade inte tänkt köpa en 350d för jag tycker den är i minsta laget. Men för 5007:- känns den ju riktigt intressant!

Ringde precis och hon på kundservice skulle dubbelkolla och om inte priset stämmer skulle de uppdatera hemsidan.

A

Som referens kan man konstatera att motsvarande modell i USA kostar 5800 på bhfoto, så stämmer det är det ju grymt billigt.

Borde väl gå att göra en beställning och om det visar sig att priset inte stämmer så kan man väl kunna dra tillbaka ordern?

Blev riktigt sugen nu.

Batterigrepp till 350D för 1100:- var riktigt fint pris oxå. Återkom gärna med omdöme kring detta företag...

Va Bra! Då behöver man inte bekymra sig om det längre. ;)

Verkar det för bra för att vara sant så är det oftast det.

Enl svensk lag så måste kunna se priset med moms inkluderat. Jag har själv noterat att netoulet inte visade detta så jag jag hoppade vidare. Tider får utvisa om de är seriösa eller ej.

Nome Nescio skrev:
Enl svensk lag så måste kunna se priset med moms inkluderat. Jag har själv noterat att netoulet inte visade detta så jag jag hoppade vidare. Tider får utvisa om de är seriösa eller ej.

Ja, om marknadsföringen riktar sig till konsument och inte juridiska personer.

Jag betraktar alla anonserade priser som ett utgångsbud av säljande part. Det är fritt att akordera kring priser.

/Roland - Motsåndare till prisinformationslagen för priser på skyltade varor i skyltfönster.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar