Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Negativskrivare

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack Sven. Antligen nagon som tanker som jag. Iden att kunna redigera sina dia o negativ ar ju fantastisk.
 
Kan ju lägga till att jag flertalet gånger tänkt fråga dom på sjukhuset om dom kan skriva ner några röntgenbilder åt mig så att jag har att leka med i mörkrummet =)
 
ja exakt Markus......hur kan man INTE tycka det!?
har flera gånger tänkt att lägga upp en tråd om detta men eftersom jag aldrig hört nåt om det så trodde jag inte det fanns.

Om det finns nån som ger bra resultat så köper jag den till vilket pris som helst.
 
Sa da ar altsa fragan, finns det nagon som ger riktigt bra resultat? Ngon skrev nagot om hur stora filerna behovde vara. Det skramde mej en aning med. Vill ju inte skaffa en H1D for det hela...ler. Vill anvanda min D60 aven om den ar pa lagning nu, snyft.
 
Har inte koll på marknaden för stillbild, men när man klipper spelfilm så använder man oftast en filmskrivare som skriver med laser på 35mm-film. Så marknaden finns för sådana skrivare och resultatet blir idag väldigt bra.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.