Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

negativscanner för 799 kr något att ha?

Produkter
(logga in för att koppla)
hej!
jag har en epson expression 10000xl på mitt jobb som jag tänkte scanna neg med, men filmhållaren saknas.
men jag tror att jag har en filmhållare till en gammal, trasig scanner hemma. är det någon som vet om denna går att använda eller måste jag köpa en ny som är tillverkad just för epsonscannern?

hej!
jag har en epson expression 10000xl på mitt jobb som jag tänkte scanna neg med, men filmhållaren saknas.
men jag tror att jag har en filmhållare till en gammal, trasig scanner hemma. är det någon som vet om denna går att använda eller måste jag köpa en ny som är tillverkad just för epsonscannern?

Ser att det är en flatbädd http://images.google.se/images?hl=sv&q=expression 10000xl&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Så länge du inte använder våld och trycker ner locket eller liknande är det väl inget som kan gå sönder? Så ta med den och prova, fungerar det så fungerar det och då är det bara att grattulera och köra på.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar