Visom
Aktiv medlem
Som jag förstått det är Neewer oh Visico samma system som säljs under 2 olika namn. Jag köpte för ett tag sen ett mindre studiopaket från Visico och är helnöjd. Men när jag nu vill köpa på mig lite mer har jag svårt att hitta allt jag söker hos Visico, däremot finns det Neewervarianter som skulle funka.... Men det har dykt upp ett antal funderingar....
- Är Visico och Neewer helt kompatibla? Tänker mest på Visicos sändare VC801TX och Neewers blixtar.
- Är det dumt att köra vidare med Visico/Neewer? Är det bättre att byta till annat system innan jag köpt på mig för mycket? (Är i övrigt nöjd som sagt)
(Som info har jag ingen permanent studio, så det måste funka att bära med sig...)
- Är Visico och Neewer helt kompatibla? Tänker mest på Visicos sändare VC801TX och Neewers blixtar.
- Är det dumt att köra vidare med Visico/Neewer? Är det bättre att byta till annat system innan jag köpt på mig för mycket? (Är i övrigt nöjd som sagt)
(Som info har jag ingen permanent studio, så det måste funka att bära med sig...)