Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Naturpool?
- Trådstartare ozki
- Start datum
Inte som kritikpool. Fotosidan har ju precis tagit bort en del kritikpooler för att de fragmenterade kritikflödet.
Och som intressepool tycker jag det är för brett. Natur kan ju vara allt från konstnärliga landskap till artporträtt av djur, och de har ju egentligen inte så mycket gemensamt. Jag tycker att intressepoolerna bör vara relativ smala och funka som samlingsplats för subgrupperingar.
Däremot tror jag säkert att det finns behov av intressepooler med naturinriktning. Men jag tror mer på smalare avgränsningar i så fall, som t ex landskap eller djur.
Och som intressepool tycker jag det är för brett. Natur kan ju vara allt från konstnärliga landskap till artporträtt av djur, och de har ju egentligen inte så mycket gemensamt. Jag tycker att intressepoolerna bör vara relativ smala och funka som samlingsplats för subgrupperingar.
Däremot tror jag säkert att det finns behov av intressepooler med naturinriktning. Men jag tror mer på smalare avgränsningar i så fall, som t ex landskap eller djur.
Magnus Kumlin
Aktiv medlem
Jag håller sannerligen med dig Oskar!