Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Naturfotokompisar kring Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)
V 29, den enda veckan under sommaren som jag jobbar..

Men men, jag får väl åka på egna utflykter! ;-)
 
Imorgon åker jag till Äskhults by/Gällinge och kanske en sväng förbi Skändla skalgrusbank på hemvägen. Är ngn intresserad så är det bara att hojta :)
 
Hej!

Jag följer gärna med!

Får se till att införskaffa ett nytt stativ innan dess dock.

Jag har bil men vet inte hur många platser jag har över, ev två kompisar som är sugna på att följa med.

Uppdaterar när jag fått svar från dessa :)
 
Då spikar vi V.29 - 16/7 KL 15:00.

Vi träffas vid Lidköpings resecentrum entré och tar oss gemensamt ut till Hindens rev.

Ta gärna med något att dricka, fortsätter värmen så kan det vara gott att ha med en flaska med vatten, lite kaffe och fika som vi kan ta när i har nått slutet. Skor som t.ex sandaler/foppa-tofflor eller liknande rekommenderas ej, ta några bekväma och lite stadigare skor. Det är ju trots allt en bra bit som vi ska gå och terrängen lite jämn.
 
Jag tvingas tyvärr hoppa den 16/7 eftersm jag är i Österlen då.. men ser fram mot att få se era bilder därifrån.
 
Hindens rev ser otroligt ut! Jag skulle gärna hänga med dit någon gång om några ska åka :)
 
På Torsdag är dags för våran lilla fototräff, och just nu enligt smhi så ser det ut att bli runt 20 grader och molnligt.
 
Visst är vi några som ska dit, häng på V.29 16/7 kl 15:00 träff vid Lidköpings resecentrum


Jag kanske har jag drukit för lite kaffe idag, men med "Lidköpings resecentrum" menas det då Lidköping, 2 timmars bilfärd från Gbg? Isåfall, vilka har bil och vilka vill åka med? Kanske onödigt om det far 4 bilar från Gbg med en person i varje...
 
Jag kanske har jag drukit för lite kaffe idag, men med "Lidköpings resecentrum" menas det då Lidköping, 2 timmars bilfärd från Gbg? Isåfall, vilka har bil och vilka vill åka med? Kanske onödigt om det far 4 bilar från Gbg med en person i varje...

Jag och en till kommer åka från Göteborg med bil, har plats för två till (volvo 850).
 
Jag kanske har jag drukit för lite kaffe idag, men med "Lidköpings resecentrum" menas det då Lidköping, 2 timmars bilfärd från Gbg? Isåfall, vilka har bil och vilka vill åka med? Kanske onödigt om det far 4 bilar från Gbg med en person i varje...

Ja resecentrumet ligger inne i Lidköping, och från gbg tar det inte riktigt 2 timmar, mer 1 ½ typ.
 
Jag paxar gärna en av platserna.

Vi tänkte åka så vi har tid på oss, jag är osäker på var resecentrum ligger. Ett-tiden tänkte vi.


Jag kommer plocka upp min kompis i Mölndal, Bifrost, själv bor jag i Högsbo. Vad blir lättast för dig?

Här är mitt nummer, 0702-752439, kan vara bra att ha :)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.