Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Naturfotokompisar kring Göteborg?
- Trådstartare xlxl67
- Start datum
xlxl67
Aktiv medlem
V 29, den enda veckan under sommaren som jag jobbar..
Men men, jag får väl åka på egna utflykter! ;-)
Vad har du för önskemål? Är som sagt öppen för alla förslag!
Illerfantasten
Aktiv medlem
Hej!
Jag följer gärna med!
Får se till att införskaffa ett nytt stativ innan dess dock.
Jag har bil men vet inte hur många platser jag har över, ev två kompisar som är sugna på att följa med.
Uppdaterar när jag fått svar från dessa
Jag följer gärna med!
Får se till att införskaffa ett nytt stativ innan dess dock.
Jag har bil men vet inte hur många platser jag har över, ev två kompisar som är sugna på att följa med.
Uppdaterar när jag fått svar från dessa
Juhani
Avslutat medlemskap
Ska vi ta v.29 16/6 hindens rev, glöm inte och beställa fint väder tills dess
Det går bra för mig ivf.
skyfire
Aktiv medlem
Då spikar vi V.29 - 16/7 KL 15:00.
Vi träffas vid Lidköpings resecentrum entré och tar oss gemensamt ut till Hindens rev.
Ta gärna med något att dricka, fortsätter värmen så kan det vara gott att ha med en flaska med vatten, lite kaffe och fika som vi kan ta när i har nått slutet. Skor som t.ex sandaler/foppa-tofflor eller liknande rekommenderas ej, ta några bekväma och lite stadigare skor. Det är ju trots allt en bra bit som vi ska gå och terrängen lite jämn.
Vi träffas vid Lidköpings resecentrum entré och tar oss gemensamt ut till Hindens rev.
Ta gärna med något att dricka, fortsätter värmen så kan det vara gott att ha med en flaska med vatten, lite kaffe och fika som vi kan ta när i har nått slutet. Skor som t.ex sandaler/foppa-tofflor eller liknande rekommenderas ej, ta några bekväma och lite stadigare skor. Det är ju trots allt en bra bit som vi ska gå och terrängen lite jämn.
skyfire
Aktiv medlem
Hindens rev ser otroligt ut! Jag skulle gärna hänga med dit någon gång om några ska åka
Visst är vi några som ska dit, häng på V.29 16/7 kl 15:00 träff vid Lidköpings resecentrum
Juhani
Avslutat medlemskap
Visst är vi några som ska dit, häng på V.29 16/7 kl 15:00 träff vid Lidköpings resecentrum
Jag kanske har jag drukit för lite kaffe idag, men med "Lidköpings resecentrum" menas det då Lidköping, 2 timmars bilfärd från Gbg? Isåfall, vilka har bil och vilka vill åka med? Kanske onödigt om det far 4 bilar från Gbg med en person i varje...
Illerfantasten
Aktiv medlem
Jag kanske har jag drukit för lite kaffe idag, men med "Lidköpings resecentrum" menas det då Lidköping, 2 timmars bilfärd från Gbg? Isåfall, vilka har bil och vilka vill åka med? Kanske onödigt om det far 4 bilar från Gbg med en person i varje...
Jag och en till kommer åka från Göteborg med bil, har plats för två till (volvo 850).
skyfire
Aktiv medlem
Ja resecentrumet ligger inne i Lidköping, och från gbg tar det inte riktigt 2 timmar, mer 1 ½ typ.
Juhani
Avslutat medlemskap
Jag och en till kommer åka från Göteborg med bil, har plats för två till (volvo 850).
Jag paxar gärna en av platserna.
Illerfantasten
Aktiv medlem
Jag paxar gärna en av platserna.
Vi tänkte åka så vi har tid på oss, jag är osäker på var resecentrum ligger. Ett-tiden tänkte vi.
Jag kommer plocka upp min kompis i Mölndal, Bifrost, själv bor jag i Högsbo. Vad blir lättast för dig?
Här är mitt nummer, 0702-752439, kan vara bra att ha