hansen2 skrev:
Vojne, vad är det som händer??
Ja säg det? Skyll inte på mig för jag -o många med mig- har försökt att få gehör för ett annat tänkande och ett annat klimat än det som nu råder i turbulensen runt DHS.
När, jag skriver NÄR! När ska redax inse att hela grejen åt pipsvängen bär? Det är några pytte-pyttefå personer härinne vars största begåvning är en slags "Street smartness".
Argumentering in absurdum, försvar & rena oförskämdheter mot tex. naturfotografer. Mattekunskaper som redovisas, huvudräkning som skulle få en andraklassare att börja undra. Nummer ett i grundkursen; "Underskatta aldrig dina medmänniskor!"
Detta ständiga vridande, bändande och ältande med fakta, vad som sagts vad som skrivits you name it!? Man riktigt hör hur det rasslar i mailboxarna när e-mailen viner fram i cyberrymden hos dom häringa gubbsen och gumman!
Exakt hur kul är det för intuitiva och känsliga konstnärssjälar att ha ett sånt här twistat spektakel runt knutarna?
Personer som styr, ställer o manipulerar både medlemmar och ledningen helt efter eget behag. Det är minst sagt stötande att redaktionen sitter i knät på dessa filurer! Nummer två i grundkursen för sund strategi; Omge dig med BRA rådgivare!
Detta har inget med foto att göra, Orden "Nejtack" står som spön i backen. Får det här hålla på ett tag till så får red. döpa om gruppen DHS efter den där gamla serietidningen ... Vad var det serien hette nu igen ... August & Lotta?
Redan dessa rop på "kvalitetshöjande åtgärder" borde fått även den mest hierarkiske medlem att börja fundera.
Ingenting dög, allt skulle ändras och selekteras.
Time för regel nummer tre i grundkursen; "Man ändrar inte ett vinnande koncept!"
Närå, dom tomma tunnorna skramlade vidare - Vettigt folk pallade inte - Dom gav upp och här står vi nu? En överväldigande majoritet av medlemmarna som har följt debatten tycker nog som jag? (Jag är världens minsta marknadsundersökning så jag borde ju veta (C;=)
Vad var det Winston Churchill sa? "-Aldrig förut har så många haft så få att tacka för så mycket!" Tack tack! JANNE