Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nat,Geographic

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack så väldigt mycket för era snabba svar, har själv lästa NG på både svenska och engelska och kommer att forsätta läsa den på engelska då det även för mig har kännts mest rätt. Nu tvekar jag inte att börja prenumerera då den verkar komma fram i bra skick.

Tack för svaren än en gång.

Mattias,

Instämmer med Bo Johnsson, har aldrig fått några skadade nr. Däremot en gång när jag hade flyttat och eftersändningen hade upphört så "höll" de mina nr, tills de hade den nya adressen, utmärkt kundservice. Januarinumret, det engelska, kom för ca 1 vecka sedan.

Såg en video om fotograferna på NG.
Dom måste ha världens bästa jobb.
Fotografen väljer själv vart på jorden han vill resa och vilket reportage han vill göra.
Helt otroligt.

Lasse H skrev:
Såg en video om fotograferna på NG.
Dom måste ha världens bästa jobb.
Fotografen väljer själv vart på jorden han vill resa och vilket reportage han vill göra.
Helt otroligt.

Ja, det kanske inte ær så fritt, men visst kan det nog vara rættså fritt.

De olika fotograferna har sina egna lite speciella egenskaper som passar før olika typer jobb. Så de får nog inte gøra abs vad som helst.

Jag køpte filmen på Ginza på VHS før 10kr. Klart mycket film før pengarna:) Bra filmtips!

Visst hade det varit en drøm att få et par omslag på NG,, suck:)

MVH Niclas,

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar