Annons

Narvik, Abisko

Produkter
(logga in för att koppla)

Lillbrynis

Ny medlem
Jag och en kompis hade tänkt göra en liten fotoresa över en helg i vår. Vi tänkte Narvik skulle vara bra, fjordar, klippor osv. Abisko är ett annat alternativ som också ligger på "rätt" sida om gränsen, dock är det flera år sen jag åkte dit senast och det är lite ont om fjordar där :)
Någon som kan tips om bra boende som inte ligger så "inne i stan" i Narvik och hur man tar sig runt där på bästa sätt utan bil? För/nackdelar Narvik mot Abisko? Hjälp oss :)
 
Hej!

Har tyvärr inget tips om boende. Men jag var däruppe i höstas, och tog mig fram med buss, båt och tåg. Vilket jag tyckte funkade utmärkt. Bodde ca:2timmar i från Narvik på ett vandrarhem/hotell i Tysfjorden. Kan rekommendera detta ställe var mycket fin omgivning och funkade bra. Sök på "Tysfjordens turistcenter" så ska du hitta det på nätet.

Mvh
Daniel
 
Dadde skrev:
Hej!

Har tyvärr inget tips om boende. Men jag var däruppe i höstas, och tog mig fram med buss, båt och tåg. Vilket jag tyckte funkade utmärkt. Bodde ca:2timmar i från Narvik på ett vandrarhem/hotell i Tysfjorden. Kan rekommendera detta ställe var mycket fin omgivning och funkade bra. Sök på "Tysfjordens turistcenter" så ska du hitta det på nätet.

Mvh
Daniel

tackar för tipset :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.