ANNONS
Annons

nakenbilder på män

Produkter
(logga in för att koppla)
För att inte ha gjort all denna research förgäves återstod det bara att ta självporträtt...
Då vet man ju i alla fall vad man har att vänta av sin modell ;-)

Har kollat länkarna och så. Bra inspiration.
Fast nu kidnappar jag tråden och önskar hjälp med en speciell länk jag är ute efter.
En sida på engelska som iaf förr hade blå bakgrund, massor om råd för modellplåtning, komposition mm och mängder av bilder i olika poser. Fans olika delar för män, kvinnor, barn om jag minns rätt. Både påklädda och icke påklädda.

Vet att sidan nämnts på fotosidan förr men hittar inte igen den. Skulle behöva kolla lite killar innan en plåtning i em och framförallt vill jag gärna visa modellen lite av poseringsexempel som jag vet finns på den sidan.

Hoppas någon kan hjälpa mig..

Det jag söker främst är bilder med mera kropp, mindre huvud.. Närmare detaljstudier och kroppslandskap typ än vad jag funnit i de flesta länkar här. Anddra länkar än första länken jag frågade efter är också välkommet alltså.

Förresten, det finns/fanns en tjej på fotosidan som fotograferade nakna killar. Det var även något TV-program om henne för drygt något år sedan. Någon som vet vem jag menar och som ev. har en länk till hennes profil eller hemsida också?

(Jag har "mina 3 bildideér" klara men inspiration till fler vore ju toppen.)

Nej, det finns tydligen fler tjejer än Trensmar också. Tänkte på en annan även om jag ärligt kan säga att jag diggar Trensmars bilder mer..

Så Tusen tack för att jag blev påmind om henne och mangrant iaf:) Hög klass där.

Ja...dom kommer jag också ihåg. En lustig sak med killar (män) är att dom oftast har "halvpinne" på bild. Känslig sak det där...jag vet av egen erfarenhet.
/Bernt

Fast jag tror att nakenfotografering alltid är lite känslig oavsett kön egentligen. Därför brukar jag alltid ge modellen en handduk det första jag gör i princip och tycker ingen behöver knalla omkring naken mellan rutorna, både för min och modellens skull och oavsett kön. Innan plåtningen brukar jag gå igenom vad det är för bilder som ska göras med hjälp av skissbilder (ofta tecknade) och jag skulle aldrig be enb modell om något jag inte själv skulle ställt upp på. Tror förberedandet och handduken kan vara nog så viktiga för att det ska kännas bekvämare vid plåtningen. Sen kanske en "halvpinne" accepteras lättare på resultatet om fotograferingen ändå har känts skapligt bekväm?

Vidare så tror jag få kvinnliga fotografer fotograferar killar de inte känner skapligt. Jag skulle iaf inte göra det trots mina jujutzukunskaper, inte utan välbyggd assistent iaf;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar