Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Någon som testat AC-Foto Handels GmbH ?
- Trådstartare Hellberg
- Start datum
Hellberg
Aktiv medlem
ATJ skrev:
Jag har handlat av dom flera gånger, jag har till och med skickat tillbaka ett objektiv en gång då det inte motsvarade mina förväntningar, inga som helst problem.
AC-Foto kan rekomenderas.
Vad bra! Tack!
danieljansson
Aktiv medlem
ATJ skrev:
Jag har handlat av dom flera gånger, jag har till och med skickat tillbaka ett objektiv en gång då det inte motsvarade mina förväntningar, inga som helst problem.
AC-Foto kan rekomenderas.
Ja det låter bra. Jag ska snart köpa mig en 5D med 3st L objektiv och jag sitter och funderar på om jag vågar beställa allt därifrån eller om jag ska betala extra och köpa från typ cyberphoto.
Hellberg
Aktiv medlem
danieljansson skrev:
Ja det låter bra. Jag ska snart köpa mig en 5D med 3st L objektiv och jag sitter och funderar på om jag vågar beställa allt därifrån eller om jag ska betala extra och köpa från typ cyberphoto.
Mina objektiv ligger nedanför mig. Levererades på mindre än 24h.
MYCKET bra service både på telefon & över mail. Väldigt flexibla och ärliga!
Rekomenderar dom varmt!
danieljansson
Aktiv medlem
Hellberg skrev:
Rekomenderar dom varmt!
Du pratar om AC-Foto nu antar jag? =)
Hellberg
Aktiv medlem
danieljansson skrev:
Du pratar om AC-Foto nu antar jag? =)
Precis, AC-Foto (=
http://www.ac-foto.com/ac/shop/shop.php
danieljansson
Aktiv medlem
Härligt. Räknade precis ut att jag tjänar ganska precis 10.000kr på att köpa från Tyskland. Med bra garanti villkor så är det ju svårt att låta bli
Vet du hur det funkar om det blir fel på något? Kan man få service på det i verkstad här i Sverige och slippa skicka iväg det till Tyskland?
Vet du hur det funkar om det blir fel på något? Kan man få service på det i verkstad här i Sverige och slippa skicka iväg det till Tyskland?
Hellberg
Aktiv medlem
danieljansson skrev:
Härligt. Räknade precis ut att jag tjänar ganska precis 10.000kr på att köpa från Tyskland. Med bra garanti villkor så är det ju svårt att låta bli
Om du pratar hyfsad engelska så ring dom.. eller maila!
Dom var det första företaget som avslutade samtalet med "Tack för att du handlar hos oss!"
Jag sparade 2.200:- på mitt objektiv och det är faktiskt mycket pengar o spara! (=
danieljansson
Aktiv medlem
Drog precis iväg ett mail så får se vad de säger om saken!
danieljansson
Aktiv medlem
Jodå, det går att skicka in kameran/objektiv på service här i Sverige istället om något skulle hända. Positivt!
Fick väldigt snabbt svar från dem.
Hellberg
Aktiv medlem
danieljansson skrev:
Jodå, det går att skicka in kameran/objektiv på service här i Sverige istället om något skulle hända. Positivt!
de är vad jag kallar service. Man ställer en fråga o så kommer svaret
Positivt svar oxå!
danieljansson
Aktiv medlem
Hehe nä tyskar är ju inte så kända för att prata bra engelska vilket jag märkte när man var i Dusseldorf senast.
Men jaja, nu finns det ju nästan ingen anledning att _inte_ handla från AC-Foto pga detta besked.
Men jaja, nu finns det ju nästan ingen anledning att _inte_ handla från AC-Foto pga detta besked.
andreasholm
Medlem
Funderar också på en 5D från ac-foto.com men har nu sett http://www.eg-electronics.de/ där jag sparar ca 180 Euros.
Någon som har erfarenhet av eg-electronics?
Annars köra jag på ac-foto som känns säkrare.
Någon som har erfarenhet av eg-electronics?
Annars köra jag på ac-foto som känns säkrare.
Mattsen
Aktiv medlem
Hellberg skrev:
Rekomenderar dom varmt!
Fråga: Hur mkt fick du betala i frakt?
danieljansson
Aktiv medlem
Tänkte bara meddela att allt gick bra med mitt köp. Haft grejerna i ca. 2 veckor nu. Beställde allt från ac-foto efter att jag haft lite snabb kontakt med dem. Inga problem som helst allt funkar klockrent, var rädd att med min tur får man väl nån dålig glugg men nix. Ska faktiskt beställa ett till objektiv därifrån väldigt snart. De har även en bra retur policy om nu det skulle behöva användas nån gång.
Mycket nöjd med min övergång till 5D för övrigt! Saknar lite innovation från Minolta (angående kamera kroppen) men bilderna den tar har fantastisk kvalité.
Mycket nöjd med min övergång till 5D för övrigt! Saknar lite innovation från Minolta (angående kamera kroppen) men bilderna den tar har fantastisk kvalité.