Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon som läst Bohusläningen idag?

Produkter
(logga in för att koppla)
Gissar att det handlar om din utställning :) Vi är många utanför spridningsområdet, men visst blir man lite nyfiken.

Det är alltid spännande och roligt med egen utställning - grattis och lycka till!
//Karin

m.bucht skrev:
Är det den tidningen dom kallar för gubb byxan? Vad menar jag, jo för det står inget i den!

Skojade lite bara, alltid lika roligt att bli omnämnd i pressen.
Jag säger bara grattis till dig!

Ps. kommer jag över tidningen skall jag genast bläddra till sidan 9.

silversky skrev:
Gissar att det handlar om din utställning :) Vi är många utanför spridningsområdet, men visst blir man lite nyfiken.

Det är alltid spännande och roligt med egen utställning - grattis och lycka till!
//Karin

Japp det handlar om utställningen. Ville bara kolla om folk bläddrar förbi eller om man syns något.

Riktig ego tråd detta! :)

(Är det den tidningen dom kallar för gubb byxan? Vad menar jag, jo för det står inget i den!)

Det är Strömstads tidningen det som kallas gubb-kalsongen.
Allt viktigt står på första sidan. och sen är det bara reklam i den.

Skall ta mig till Jonathans utställning nån dag och titta på den, bor ju bara 3 km från kommunhuset där utställningen finns.

http://tanum.se/vanstermenykommun
/kulturfritid/kultur/galleriranrike.4.95a253104d3e4a27f80005312.html

//Sverker

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar