Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Någon som har Canon EOS M200 systemkamera. Visa bilder?
- Trådstartare Cognac.34
- Start datum
rronnbac
Aktiv medlem
Jag har inte M200, men väl M100, som har samma formfaktor mm, och jag älskar den, underbart smidig och med enkelheten hos en point and shoot, men ändå fulla manuella inställningar nr man vill. En liten detalj jag gärna vill nämna är den lilla inbyggda blixten som kan vinklas upp mot ett tak etc vilket är perfekt för den typ av sammanhang jag ofta använder den med.
Jag har 4 objektiv: 22mm, 15-45, 10-22, och 18-150, alla är bra på sina egna vis. Dessutom har jag en adapter för mina EF-objektiv.
Jag funderar för övrigt på att uppgradera till en M200, framför allt pga av att den har en förbättrad autofokus (som ingalunda är dålig på M100, men ändå påtagligt bättre på M200)
Kort och gott, i princip bara gott att säga om kameran!
Jag har 4 objektiv: 22mm, 15-45, 10-22, och 18-150, alla är bra på sina egna vis. Dessutom har jag en adapter för mina EF-objektiv.
Jag funderar för övrigt på att uppgradera till en M200, framför allt pga av att den har en förbättrad autofokus (som ingalunda är dålig på M100, men ändå påtagligt bättre på M200)
Kort och gott, i princip bara gott att säga om kameran!
fotobollfoto
Aktiv medlem