Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Någon som är sugen....
- Trådstartare Snapphaneledaren [E.F.S]
- Start datum
Sgt Hal [E.F.S]
Aktiv medlem
Ajdå...
Ser ut att bli en vardag. Jobbar tyvärr under vardagarna. Kan bara på helger.
Ser ut att bli en vardag. Jobbar tyvärr under vardagarna. Kan bara på helger.
Mr P
Aktiv medlem
Ok låter tryggt at det finns ett kärnkraftverk i närheten har liksom v ant mig vid att ha ett..bor ju inte långt från Varberg..*ler*
Låter som ni får det roligt grabbar! Hade det vart helgen så kanske jag hade hängt på..eller bestämnt att vi hänger på...fast jag inte till hör Skåne kretsen än..ser att det är många namn man känner till så det hade vart kul att se några "fotosidan kompisar" i verklighete..har inte gjort det än. Missade till och med montern på elmia..
Fast för er verkar det ju bli vardag och vi vet inte riktigt heller vart vi ska vara i helgen..var först sagt Skåne men sen har det pendlat till västragötaland...men inget bestämnt än..får väl se då under veckan..
Hur det än blir så hoppas jag att det blir kul för de som det blir av för...*ler*
Låter som ni får det roligt grabbar! Hade det vart helgen så kanske jag hade hängt på..eller bestämnt att vi hänger på...fast jag inte till hör Skåne kretsen än..ser att det är många namn man känner till så det hade vart kul att se några "fotosidan kompisar" i verklighete..har inte gjort det än. Missade till och med montern på elmia..
Fast för er verkar det ju bli vardag och vi vet inte riktigt heller vart vi ska vara i helgen..var först sagt Skåne men sen har det pendlat till västragötaland...men inget bestämnt än..får väl se då under veckan..
Hur det än blir så hoppas jag att det blir kul för de som det blir av för...*ler*
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
Det finns tillräckligt med Patrik så det räcker åt alla
Hmmm, om det är några som vill träffas till helgen så går det också bra. Jag hinner med både i helgen och på onsdag :O)
Det är bara roligt att träffa nya människor!
Så om du Mr P och Halleus vill träffas om bara så lite som för en fika så är jag med. Det finns säkert fler som hänger på som inte har get sig tillkänna ännu!
Hmmm, om det är några som vill träffas till helgen så går det också bra. Jag hinner med både i helgen och på onsdag :O)
Det är bara roligt att träffa nya människor!
Så om du Mr P och Halleus vill träffas om bara så lite som för en fika så är jag med. Det finns säkert fler som hänger på som inte har get sig tillkänna ännu!
Bjelkengren
Aktiv medlem
Hej. En liten fotoutflykt på Söndag hade inte varit helt fel faktiskt. Det kan vara skönt att ta en paus från annat ibland... Bara ta en kaffe och snacka lite är ju också kul.
Sgt Hal [E.F.S]
Aktiv medlem
Helgen blir bra
Föredrar lördagen, förutsatt att bilen kommer hem från verkstan....
Föredrar lördagen, förutsatt att bilen kommer hem från verkstan....
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
Fick mail/icq innan igår, det verkar som om vi blir några till, både till helgen och på onsdag!
Vilken tid på onsdag passar er bäst? Helgen kan vi ju ta lite längre fram när Mr P vet närmare!
Vilken tid på onsdag passar er bäst? Helgen kan vi ju ta lite längre fram när Mr P vet närmare!
Mr P
Aktiv medlem
Har pratat med henne ikväll och spikat helgen..hon har bestämnt sig för att åka upp så det blir inget för oss i helgen..men jag hoppas en engång att ni andra får det jätte trevligt.
Hoppas också att det går fler tåg framöver..det verkar j usom ni skåningar e driftiga på samankomster av dett slag och under de fem år hon pluggar så finns det en stor chans att det blir fler helger som passar både er och oss...
Hälsningar Pierre
Hoppas också att det går fler tåg framöver..det verkar j usom ni skåningar e driftiga på samankomster av dett slag och under de fem år hon pluggar så finns det en stor chans att det blir fler helger som passar både er och oss...
Hälsningar Pierre
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
MR P: det var ju tråkigt, men det kommer fler gånger. Det är bara att göra ett allmänt upprop
Ni andra: Är ni fortfarande intresserade av att träffas i helgen? jbomelin är på och likaså jag!
Vi är några som ska träffas på onsdag också, det hade varit kul om ni skickade ett email till mig och berätta om ni kommer. Det verkar som om det skulle bli en tur till Häckeberga. Om ni kommer med tåg eller inte har egen transport så fixar vi det, jag har en bil i alla fall och den tar 4 passagerare (eller 3 med mycket utrustning).
Kom gärna med förslag om aktivitet eller tidpunkt!
Ni andra: Är ni fortfarande intresserade av att träffas i helgen? jbomelin är på och likaså jag!
Vi är några som ska träffas på onsdag också, det hade varit kul om ni skickade ett email till mig och berätta om ni kommer. Det verkar som om det skulle bli en tur till Häckeberga. Om ni kommer med tåg eller inte har egen transport så fixar vi det, jag har en bil i alla fall och den tar 4 passagerare (eller 3 med mycket utrustning).
Kom gärna med förslag om aktivitet eller tidpunkt!
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
Det är ju surt med ditt ben! Vi får väl bära dig
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
Hej!
Dags för Onsdagsträffen, har skapat en ny tråd för att loka fler
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=5079
Med vänliga hälsningar,
Patrik
Dags för Onsdagsträffen, har skapat en ny tråd för att loka fler
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=5079