ANNONS
Annons

Någon som är lite sugen på en runda i Göteborg till helgen 4-5/11

Produkter
(logga in för att koppla)

Janne.B

Aktiv medlem
Nu börjar det rycka lite för mycke i avtryckar fingret så den skulle nog behöva avreagera sig lite i helgen som kommer, så jag skulle höra om det finns någon som lider av samma problem och har lust att slå följe antingen på lördag eller söndagvid 11 tiden .

jag är inte helt negativt inställd till att plåta monster på stan...

jag återkommer med besked när jag har lite bättre koll på helgens aktiviteter..

Halloween (inte allhelgona) infaller om 41 minuter enligt mina barn, de laddar sin utstyrsel just nu...

Nu rycker det lite i besserwisser-fingret på mig. Halloween är, enligt 300 miljoner Amerikaner, den 31/10 och inget annat. Allahelgons dag är en Svensk högtid och får under inga omständigheter förväxlas med Halloween...

Ja just det, jag kan nog också hänga på till helgen om det inte för tråkigt väder, för då sitter jag inne och surar =)

Jag skullle kunna hinna med en snabb session på lördag. På söndag skall jag nämligen gå upp i ottan för att sätta mig på ett plan till Mexico =)

Ok då ser det ut som om det blir på lördag kl 11.00 vid den vanliga plattsen, (Gustaf Adolfs torg för dom som inte viste detta) eller om det finns andra förslag så kan vi ju prova på något nytt..

om jag kommer så ska jag binda fast Mattias runt statyn! Ingen åker till Mexico utan att ta med mig!

Muaahhhhaaaaa!

Om vädret är lika bra som idag så kommer jag nog och luftar min nya leksak. Har dock annat inplanerat på eftermiddagen, så jag kan inte bli långvarig.

/Andreas

Kul!

Jag kan också tänka mig att hänga på.. om framförallt vädret håller i sig :).. Känner att kameran nog behöver ut och luftas lite.. och kamerans matte också faktiskt

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar