Annons

Någon från Värmdö/Nacka?

Produkter
(logga in för att koppla)

Joakim A

Aktiv medlem
Någon som fotar aktivt och gillar natur och djur runt mina trakter?

Jag är nybörjare, men lär mig förhoppningsvis snabbt nu när nya kameran kommit. Älskar att vara ute i naturen och pluggar biologi på Sthlms Universitet.

Hör av Dig om det kan vara intressant att träffas och ta något stråk i veckan eller så?!

// Jocke

Ptja, född och uppvuxen i Fisksätra, Nacka och flyttade sedmera till Gustavsberg, Värmdö.

Men just nu, så bor jag i Haparanda, Norrbotten, så det är nog inte aktuellt att träffas. ;-)

/Henri

Här är en till f.d Värmdöbo. Uppvuxen på Vindö men har tack och lov hittat ut från skogen nu och bor i stan.
Men ang. MFS träffen, vi har ju en träff i mars oxå. Du kanske kan komma då?

mollan skrev:
Här är en till f.d Värmdöbo. Uppvuxen på Vindö men har tack och lov hittat ut från skogen nu och bor i stan.
Men ang. MFS träffen, vi har ju en träff i mars oxå. Du kanske kan komma då?

Okej, det är bara det att jag är desperat att få gå ut och fota lite, ensam är så tråkigt.. har köpt nytt stativ idag och bara måste testa...

Men, men.. alltid dyker det väl upp något senare.

// Jocke

Om solen skiner så åker jag ut i morgon, Bor i skarpnäck så nacka/värmdö är inom räckhåll. Vill du hänga på så svara i tråden innan 23:00

/Per

Nome Nescio skrev:
Om solen skiner så åker jag ut i morgon, Bor i skarpnäck så nacka/värmdö är inom räckhåll. Vill du hänga på så svara i tråden innan 23:00

/Per

Vilken tid ungefär? Sitter på labb en del av dagen imorgon och studerar nerver.. :(

// Jocke

Är inte så himla morgonpigg av mig under vintern, men man bör stå i skogen runt 11 om man skall hinna med några bilder innan solen säger God Natt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar