Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon från Helsingborg?!

Produkter
(logga in för att koppla)

Hilen_

Medlem
Hej!
Jag är relativt ny här. Känner att jag skulle vilja lära mig mer om fotografering o redigering. Kanske om det finns någon grupp i Helsingborg som träffas? Hör gärna av er!

Hälsn Helena

Hej Helena,

Vi är några stycken i NV-Skåne som brukar träffas för både fotoutflykter och diskussioner. Vi håller till i forumavdelningen som du hittar här!

Mvh
Jeppe

Tack! Ska kika in!
Är det för amatörfotografer?
Jag har ju "bara" en digitalkamera, se min sida.
Så att man inte kommer med sin lilla kamera o ni sitter med värsta utrustningen *skrattar*

HÄlsn Helena

Fotoklubben vänder sig till fotointresserade i alla åldrar. Amatör som proffs, gammal som ung.

Det gäller Skånes fotografiska sällskap ochså.

Bor iofs inte i Helsingborg (är motvillig 08, bor i Södertälje :D ), men brukar hälsa på några gånger per år... får nog börja hålla koll på Skåne-delen och se om ni har några träffar när man är i trakterna (Kattarp till Kävlinge).

Jeppe - antar att ni inte har några "fasta" träffar utan bestämmer utifrån forumdelen?

knasen78 skrev:
Jeppe - antar att ni inte har några "fasta" träffar utan bestämmer utifrån forumdelen?

Precis så funkar det. Annars har vi Helsingborg Fotoklubb, som Benny nämnde. En mycket trevlig klubb. Har tyvärr dålig tid att vara där.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar