Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon erfaren fågelfotograg i uppsala?

Produkter
(logga in för att koppla)

myrsloken

Medlem
Hej jag har en undran och en lite udda fråga om det finns någon erfaren "fågelfotograf" som skulle vilja introducera en nybörjare och kanske visa lite i fält är på väg att inhandla någon glugg som skulle passa detta ändamål men är lite vilsen och skulle gärna ta del av den kunskap som denna person möjligtvis besitter. : )

PS alternativt om det finns någon förening som anordnar fotoutflykter ngn som vet?
 
Hej jag har en undran och en lite udda fråga om det finns någon erfaren "fågelfotograf" som skulle vilja introducera en nybörjare och kanske visa lite i fält är på väg att inhandla någon glugg som skulle passa detta ändamål men är lite vilsen och skulle gärna ta del av den kunskap som denna person möjligtvis besitter. : )

PS alternativt om det finns någon förening som anordnar fotoutflykter ngn som vet?

Du har ju en del av forumet som heter "Naturfoto Uppsala" det kanske skulle vara något för dig?
Gör en post där vet jag så är det säkert någon som nappar.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.