ANNONS
Annons

Nästa möte?

Produkter
(logga in för att koppla)
lottawe skrev:
Efter det tänkte jag vinna några miljoner och ta ett sabbatsår;))

Haha... det kan du tro. Jag kommer nämligen att smita före i kön i affären och ta just den lotten som innehåller denna högvinst. Sen ska jag också ta ett sabbatsår. Eller två...

:)

WFS) (Picture skrev:
Haha... det kan du tro. Jag kommer nämligen att smita före i kön i affären och ta just den lotten som innehåller denna högvinst. Sen ska jag också ta ett sabbatsår. Eller två...

:)

mmmmmm....

Det funkade ju bra förra gången du smet förbi mig i kön på Nöjesbutiken.

/Tommy

Beroende på väder och vind så hade jag tänkt att bege mig ut och lära mig mer om att fota med stativ. Har aldrig haft ett tidigare så nu jämrans ska här övas.

Då jag är tämligen bunden till framfart via fötter (saknar bil) så lär jag inte gå längre tur än inom Karlstad kommun. Har inte bestämt mig vart ännu dock.

/Lars

Är visserligen i Värmland, men har lite annat som måste göras. Kanske...kanske vet på lördag, kanske tar en kort tur själv. Men skriv gärna i tråden ifall jag ändrar mig!

Inget fotande för mig

Jag får 2 Uddevallare hem till mig på Lördag,
Så det blir väl en blöt fest med tilltugg...
så man är väl bakis & gästerna sover kvar så jag får väl avstå jag med :eek:)

Men det kommer väl fler dagar...

Jag är ledig nästa helg med
om någon vill ut å fota...

// Marie

Tjöt om snöstorm under helgen tycker jag...nån som läst aftonbladet tydligen.

Annars nästa helg är jag kanske lite ledig jag med, och är i U-a också! Avvaktar nog tills dess...eller ja, mitt under veckan när jag vet närmare.

Tommy, jag skulle kunna tänka mig att sticka ut en sväng under söndagen om du känner för det? Var du ute vid Viksholmen sist? Kan det vara något kanske? Du kan väl SMS:a mig eller slå mig en signal.

Hans.
Just nu är det snöstorm men lugnar det ner sig i morgon söndag så kan jag följa med ut på Viksholmen.
Ska iväg i kväll på en mingelfoting (skumt ord, mångfoting har jag hört talas om =)
Mingelfoting, mingelfotning, mingelfotande. mingel fotograferande..ah..där har vi det.
Jag hör av mig i morgon förmiddag.
Ska bara leta fram kängorna.

Konstigt... på min profilsida (den som jag ser) stod det 900 men när jag gick in på min profil som alla andra ser den och klickade på foruminlägg så stod det 899. Ett av dem måste ha lämnat rumtiden och vart det tagit vägen är oerhört svårt att förstå... någon som har en idé?

Och i och med just det inlägget så kom du upp i just 900 enligt visningssidan.
Vilket ju var målet från början.
Alltså så nådde du målet i ett försök att få en förklaring till varför du inte hade nåt det innan.
Det är det här som kallas att vägen till ett mål är målet i sig.

/Tommy *hemskt trött efter att ha studerat tids och frekvensmätning*

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar