ANNONS
Annons

När kommer D70 18-70 till butikerna igen?

Produkter
(logga in för att koppla)
jag beställde från scandinavianphoto och jag fick tidigare än vad de sa att jag skulle få. tog ca 1 vecka. fast nu kanske levarensen tar längre, jag hade väl bara tur eller något?

När beställde du? Och när fick du kameran? Har nämligen gått o väntat i ca 3 veckor på min D70 med 18-70 från scandinavian...

/Viktor

beställde 21:a mars.

fick den 29:e, fast jag hämta inte
ut den förrän den 1:a april. hehe.
vilket skämt jag fick! :)

Va fasen! Jag beställde min D70 den 16 mars och har fortfarande inte fått den... Jäkla scandinavianphoto... Ska till slovakien den 24 april o ddå skulle jag gärna vilja ha med min min kamera.

/Viktor

En annan beställde två st den 30:e. En från scandinavian photo, och en från dustin. Lite fult ;) .. men jag tar den som kommer först och avbeställer den andra. Problem uppstår ifall jag får hem båda samtidigt. :p

krisen skrev:
En annan beställde två st den 30:e. En från scandinavian photo, och en från dustin. Lite fult ;) .. men jag tar den som kommer först och avbeställer den andra. Problem uppstår ifall jag får hem båda samtidigt. :p

Ja det kan ju bli dumt :)
Själv hoppas jag på att åtminstånde kunna få nån typ av leveranstid på tisdagen, jobbit att gå i denna ovisshet :)

Men den som väntar på något gott...

Jag skicka ett mail till nikon o frågade, fick detta svar tillbaka;
"Hej Erik!

Du hade en fråga om när du kan tänkas få ditt D70-kit.
Det är så att vi har börjat leverera D70 till våra ÅF, men vi har dock inte haft tillräkligt många så att det räckt till alla. Nästa leverans som vi kommer att få är i början av maj, så där omkring att du vänta dig det."

Så nu har man lite koll iafl när den kommer :)

Befinner mig just nu i Malaysia och har finns det gott om D70 18-70 kit ;) Dom kostar ca 8800:- (skr) i Kuala Lumpur och jag koper garanterat en innan jag aker hem efter allt gott det skrivits om den har pa fotosidan.

Ar det nan som vet om det andra lasset ska fa en uppdaterad firmware? Och vilka CF-kort ar det bast att sikta in sig pa? Lexar?

GrAcK skrev:
Scandinavianphoto sa "i månadsskiftet" när jag ringde förra veckan... :(

/Viktor

det var ju lustigt, med tanke på att jag fick min så fort. men jag hade väl tur för en gångs skull. har sett många foruminlägg angående beställning och sedan väntan i flera veckor. men jag hade inga problem alls med det. känner nästan för att skriva ett nytt inlägg om hur nöjd jag är, fast det finns ju redan 3-4 stycken så jag bespar nog det. :) lyckan syns väl i mina foton.

Köpte en D70 med 18-70 idag :)

Expert Fridhemsplan har fortfarande 1 eller 2 st kvar. Skydan fynda :)

timofej skrev:
För 14000:-, eh? Hellre vänta lite och spendera 1500:- på något fint tillbehör.

Ja, så resonerade jag också. Det blir ett lite fetare minneskort för de pengarna...

*Väntar otåligt på leverans från Scandinavian Photo*

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar