Annons

När får man betalt?

Produkter
(logga in för att koppla)

pul

Aktiv medlem
Nog för att jag kanske ska fråga Expressen om detta men man vill ju inte tjata på dem än.

För lite mer än en vecka sen så tog jag en bild på en sån där rondellhund, skickade in den till aftonbladet och expressen.
Expressen hörde av sig och sa att de ville ha den och att jag skulle få 350kr efter skatt som betalning, jag gav naturligtvis även mitt kontonummer till dem.

Bilden kom mycket riktigt in i tidningen...iaf på nätupplagan, tror det var tisdags förra veckan... men det har fortfarande inte trillat in några slantar på kontot.

Har de så att de betalar den sista varje månad eller?
Nån som vet?

När jag fakturerade Expressen för en tid sedan med 20 dag netto på fakturan så betalade dom i tid (Till skillnad mot en annan stor kvällstidning) trots att det inte var den sista i månaden.
Men detta var ingen faktura vad jag förstår och då kanske de har andra rutiner.

Jesper

Nä precis, jag är ju "bara" en privatperson som de ska förgylla vardagen för med lite småslantar, inte nån firma som de köpt tjänster av.

Nåja, väntar tills månadsskiftet...har jag inte fått slantar då så hör jag av mig till dem.

pul skrev:
Nä precis, jag är ju "bara" en privatperson som de ska förgylla vardagen för med lite småslantar, inte nån firma som de köpt tjänster av.

Nåja, väntar tills månadsskiftet...har jag inte fått slantar då så hör jag av mig till dem.

hur gick det ?
fått betalt ?

ANNONS