Tonyeagle
Aktiv medlem
Jag har fått ett mystiskt problem. Jag kör w7 pro och har 2 diskar i datorn för förvaring av bilder och dokument. )+ extern backup. Jag rensade disk E som används för backup av disk D för några veckor sedan och allt var frid och fröjd med ca 300-400 Gb ledigt utrymme på E. Nu idag är det bara 100 Gb kvar trots att jag med synctoy bara backuppat ca 2 GB sedan dess. Mapparna på E innehåller bara ca 1 TB enligt windows (högerklick och egenskaper) men disken innehåller ca 1,7 TB + 0.1 TB ledigt utrymme. Vad kan ha hänt.? Detta var så när jag startade datorn idag. Använder inte lightroom.
Hur kan jag se vad det är som tar upp plats på disken? Inget syns när jag klickar på den förutom de ca 1 TB som är backup och det verkar stämma. Diskrensning gav inget (endast 10 MB som låg i papperskorgen).
Hur kan jag se vad det är som tar upp plats på disken? Inget syns när jag klickar på den förutom de ca 1 TB som är backup och det verkar stämma. Diskrensning gav inget (endast 10 MB som låg i papperskorgen).