Annons

Mysiga snöbilder!

Produkter
(logga in för att koppla)

FelixSwensson

Avslutat medlemskap
Hejsan. Här hemma i Stockholm snöar det som bara den och imorgon kommer det nog vara väldigt vackert så det vore kul ifall ni kunde slänga upp några mysiga, snöiga vinterbilder så att man kan få lite inspiration.

MVH Felix
 
Re: Re: -25

silfver skrev:
Hur orkade kameran med att vara ute i den kylan? :)

Är det norrsken eller rök från skorstenen?

det är norrsken.
dom uppladdningsbara AA batterierna höll inte så länge. men det var inget större äventyr, bara ute på gården. :)
 
Tjenare, tog lite snöbilder idag på pulkaåkare vid en rätt stor backe på Dalhem i Helsingborg.

Bilden kanske inte är vacker eller så, men jag tyckte denna blev bra, så då kan jag ju visa upp den här på fotosidan.se.

Mvh Markus Asp
 

Bilagor

  • test-snö-1.jpg
    test-snö-1.jpg
    9.3 KB · Visningar: 1,791
Re: Re: -25

Gip skrev:
...jag kan inte fatta att man överlever i den kylan...själv går jag med termobyxor när det är +5 ... ;)

-25 är skönare i Norrbotten än +5 här på västkusten:)

Lätt skruvat förstås men jag fryser mer här nere än vad jag någonsin gjorde uppe i Norrland. Första tiden efter flytten hit så höll jag på att frysa ihjäl i denna eviga fukt...

//Larsa
 
Inne i Stockholm är det så lagom mysigt... Runt noll och snöar som fan. Smälter väl bort till imorrn kan jag tänka:-(
 

Bilagor

  • crw_0006-2.jpg
    crw_0006-2.jpg
    53 KB · Visningar: 1,634
Älvbacken hemma hos oss i dag. Grannens grabb stajlar:
 

Bilagor

  • sebastian03_lowres400.jpg
    sebastian03_lowres400.jpg
    52.7 KB · Visningar: 1,574
Snö är väl inget ovanligt här uppe i Lappland.
Inte fastfrusna iskristaller på träden heller.
Men va fan, jag lägger ändå ut en bild.
Tagen i dag. Mitt på dagen. Så mörkret är väl en del av bilden som ger den en lite annorlunda ...
Mvh/-Anders
 

Bilagor

  • kvistl.jpg
    kvistl.jpg
    33.4 KB · Visningar: 674
Roligt att ni delar med er av alla bilder, nu blir man taggad att sticka ut imorgon. Imorgon kan jag nog få stor användning för mitt nya macroobjektiv. :)
 
9:ans vagn i Kungsten i Götet kämpar sig upp till Mariaplan in mot Brunsparken. Denna och dom andra vagnarna jag såg i området gick så sakta så sakta upp för backarna... Men kollektivtransporten kämpar sig vidare i ur o skur för att vi ska kunna ta oss till våra platser. Fotograferad idag runt 13.00
 

Bilagor

  • _mg_1153.jpg
    _mg_1153.jpg
    56 KB · Visningar: 618
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.