Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Musikvideo i en gammal kärnreaktor

Produkter
(logga in för att koppla)
Snyggt filmat, men ganska mörkt. Smaksak förstås! Bra låt dessutom :)

Jag har inte varit på platsen (R1?) men från de bilder jag tidigare sett därifrån känns det som att ni kunde ha utnyttjat lokalen mycket mer! Nu är det mycket närbilder, och "gruppbilder" på bandet, hade ni stått på bakonger, gjort flygningar med någon lång bomarm från långt uppifrån och liknande hade det varit magnifikt!

Jag njöt som det var nu, men jag vill ha mer! Hehe...

Snyggt filmat, men ganska mörkt. Smaksak förstås! Bra låt dessutom :)

Jag har inte varit på platsen (R1?) men från de bilder jag tidigare sett därifrån känns det som att ni kunde ha utnyttjat lokalen mycket mer! Nu är det mycket närbilder, och "gruppbilder" på bandet, hade ni stått på bakonger, gjort flygningar med någon lång bomarm från långt uppifrån och liknande hade det varit magnifikt!

Jag njöt som det var nu, men jag vill ha mer! Hehe...

Yes R1 är det. Jo vi hade nog velat utnyttja lokalen mer än vad vi gjorde också tyvärr. Vi hade dock ett väldigt pressat tidsschema under inspelningen så vi bestämde oss för att köra ganska tätt för att slippa ljussätta! Dessutom var det mycket saker från operahögskolan som stod framme inför en föreställning vilket inte hade passat in så bra =)
Men kul att du gillar den!

Videon är kanon, så ni har gjort ett bra jobb i det avseendet. Men var fick du det där med kärnreaktor ifrån?? Jag har jobbar 38 år på ett kärnkraftverk så jag tror mig veta hur en reaktor ser ut, och det fanns inget i videon som var i närheten av en reaktor.

Videon är kanon, så ni har gjort ett bra jobb i det avseendet. Men var fick du det där med kärnreaktor ifrån?? Jag har jobbar 38 år på ett kärnkraftverk så jag tror mig veta hur en reaktor ser ut, och det fanns inget i videon som var i närheten av en reaktor.

Den är inspelad i R1 (en gammal reaktor som ligger under KTH i Stockholm). Inget som syns i videon dock förutom att det är ett stor lokal. Borde kanske omformulera titeln på tråden =) Men kul att du tyckte videon var bra!

En reaktorhall åt minstånde. Sveriges första dessutom. Själva reaktorn (R1) är dock skrotad sedan många år tillbaka.

Snyggt jobbat och skön låt, men som sagt - synd att ni inte kunde utnyttja den sjukt coola lokalen bättre. Jag har faktiskt också filmat en video på R1, men som tur var för oss så var lokalen relativt tom vid tillfället. Dock hade vi bara tre timmar på oss allt som allt, så även jag valde att göra den så enkel som möjligt. Kolla gärna in min också och tyck till:
http://www.youtube.com/watch?v=wmrPjcpKzgE

38 år i branschen och inte en enda gång råkat snubbla över info om R1?

Jag håller med de andra om att lokalen är fantastisk.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar