Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
motorsport
- Trådstartare rallipics
- Start datum
rallipics
Aktiv medlem
kommer stå inne vid bana.
främst är det rally och banrace samt tractor pulling. men i stora draag så är det all slags motorsport.
budget så lågger på ca 20000kr. men nu när man satt ut en budget så kommer det bara förslag på dom dyrare. m
MEN jag är tacksam för alla förslag
främst är det rally och banrace samt tractor pulling. men i stora draag så är det all slags motorsport.
budget så lågger på ca 20000kr. men nu när man satt ut en budget så kommer det bara förslag på dom dyrare. m
joanna81
Aktiv medlem
kommer stå inne vid bana.
Vad har du? jag har precis köpt en Canon 70-200 2,8L USM. är riktigt nöjd med den. Du kommer fota med hög slutatid så du behöver inte IS. Om du inte vill lägga några tusen till för att få IS så klart.
denna objektiv utan IS kostar ca 12.000 som ny.
joanna81
Aktiv medlem
jag kör med nikon d300!
så du menar att ett vr objektiv är onödigt??
det e ALDRIG onödigt med VR men om man vill köpa billigare så kan man köpa utan.men som sagt så beror det så klart på hur och vart du ska använda den....
apersson850
Aktiv medlem
Har man stabilisering och inte vill utnyttja den går den att stänga av.
Har man ingen och vill använda den är det mycket svårare att få igång den.
Har man ingen och vill använda den är det mycket svårare att få igång den.