Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Mostphotos.com

Produkter
(logga in för att koppla)

oceanic

Medlem
Hej!
Jag undrar om ni tror att det är bra att lägga upp sina bilder på denna sajt? Det låter som denna sajt kommer bli stor. Vad tror ni?

Om de på sin förstasida var mindre tydliga med att de "satsar hårt på kvantitet" (som ofta inte rimmar så bra med kvalitet) skulle de säkert ha större möjlighet att bli stora...

Det blir ju garanterat hög kvalitet på bilderna när de inte har någon portvakt utan släpper in vem som helst. (ironi)

Senast ändrad:
Jag är medlem och jag tycker att sidan känns bra! De som har sidan är trevliga och lyssnar på förslag och idéer ifrån fotograferna. De är snabba på att fixa fel och tillgodose önskemål. Som ni säger så blir det väll några amatörbilder när man kan lägga upp hursomhelst men det finns även ett stort antal guldkorn och många användbara proffsbilder. Om jag förstått det rätt så är inte sidan lanserad än men de ska köra igång någon slags reklamkampanj snart :).

Dom som driver den sajten försökte göra reklam för den här på forumet. De mörkade att de drev den och försökte framställa sig själva som vanliga medlemmar. Avgör själv om det är ett seriöst arbetssätt eller inte.

Tidigare tråd om MP

/Maverick

De som driver den är i min ålder, dvs typ '88/'87-or...så det är kanske inte så seriöst ännu.
Jag är medlem, men bryr mig inte så mycket om det. Det är typ nån konstig poängsystem och den som har flest tittare och röster får ligga först och synas mest osv. Sen att de fotografer som får synas mest är kompisar till killarna som äger stället är ju en annan grej.

Jag är lite skeptisk...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar